Avatar billede madm Nybegynder
25. september 2011 - 17:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indsætte nye data i eksisterende pivottabel

Hej
Er der nogen, der ved hvordan man indsætter en ny kolonne med data i en eksisterende pivottabel? (Det kan vel ikke passe, at man skal lave tabellen påny?)

Venlig hilsen
Michael
Avatar billede Tryphon Nybegynder
25. september 2011 - 22:10 #1
Hvis du indsætter en kolonne indenfor et valgt dataområde, skal du blot højreklikke på pivottabellen og sige opdater. Så kommer den nye kolonne med på feltoversigten.

Hvis du indsætter en kolonne yderst til højre i eksisterende dataområde, skal du i "Værktøjer til pivottabel" under indstillinger vælge "Skift Datakilde". Her kan du udvide dit dataområde til også at omfatte den nye kolonne.
Avatar billede madm Nybegynder
25. oktober 2011 - 06:31 #2
Tak for det. :)
Avatar billede madm Nybegynder
25. oktober 2011 - 06:35 #3
Hvordan giver jeg dig point? Rubrikken til accept af svar dukker kun op ved mig selv...
Avatar billede Tryphon Nybegynder
25. oktober 2011 - 08:39 #4
Jeg svarer og du giver point. Nu skulle det være muligt.