Avatar billede GIS_bruger Nybegynder
22. september 2011 - 15:51 Der er 2 kommentarer

Redigeringsfunktioner i GeoMedia

Er der nogen som kan svare mig på om der i GeoMedia findes en pandang til ArcView redigeringsfuntionen: Un group? Den giver mulighed for at markere x antal geometrisk isolerede objekter og ifald de er group´ede på ID derpå vha. omtalte funktion opsplitte dem således, at de hver får deres egen attributtabel - dog arver alle nu selvstændige objekter værdierne fra den oprindelige group´ede enhed.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2011 - 17:03 #1
Velkommen til eksperten :)

Du har valgt en uheldig kategori, da denne er til forslag omkring Eksperten.dk

Fri debat er et bedre valg.
Avatar billede GIS_bruger Nybegynder
22. september 2011 - 19:56 #2
Tak for rådet - håber det gir resultat.