Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2011 - 09:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er man blevet lagt på is eller ?

Hej

Har dummet mig på et tidspunkt og har haft for mange udestående spørgsmål, med dertil følgende "løftet pegefinger"

Jeg beklagede dette og forsøgte at få ryddet op, men siden syntes jeg det har været umuligt at få nogen som helst hjælp herinde.

Kan det virkelig passe at fordi man fucker det op, for derefter forsøger at rette op, at man bliver frosset ude ?
Avatar billede keysersoze Guru
21. september 2011 - 09:32 #1
jeg er ret sikker på at det er et klart mindretal, der "forfølger" brugere som dig - de er nok bare lidt mere synlige... til gengæld vil jeg også mene, at "forfølgerne" stopper så snart der er bragt orden i sagerne.

Problemet bunder nok mere i, at der ikke er samme aktivitet her på siden som tidligere samtidig med, og formentlig som følge af den lavere aktivitet, at det tekniske niveau (uden at have set dine spørgsmål) godt kan blive for specifikt.
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2011 - 11:59 #2
Kunne selvfølgelig godt være for specifikke spørgsmål og et mindre aktivitet niveau.

Prøver også nu at google en del mere, før spørgsmålet ender her.

TAK'er for svaret du får points :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. september 2011 - 12:13 #3
HELT enig med keysersoze :)
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2011 - 12:40 #4
TAK for jeres svar.

Jeg må hellere få lukket denne tråd før den skaber nye problemer :)

Håber det OK jeg selv snupper point :)
Avatar billede keysersoze Guru
21. september 2011 - 13:13 #5
Det er måske lidt sent at spørge om det er OK selv at snuppe point og snuppe pointene i samme bevægelse - det giver i hvert fald ingen mulighed for at nå at protestere eller lignende.

... men heldigvis er spørgsmål om eksperten gratis.
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2011 - 13:29 #6
Det var mere for sjov da det kun drejede sig om 1 point, normalt ville jeg selvfølgelig ha spurgt om svar fra jer der hjalp
Avatar billede keysersoze Guru
21. september 2011 - 17:53 #7
:)