Avatar billede goglov Seniormester
20. september 2011 - 00:00 Der er 1 løsning

AdobeElement 7 kan ikke placere en backup på et nyt drev

Spørgsmål:
Hvordan bilder jeg "Catalog" ind at det er flyttet til det nye fysiske drev D: (disk nr. 1)

Dette lyder naturligvis mystisk. Men faktum er at når jeg udpakker min backup på D: i en forvalget mappe så så lægges filerne og "Catalog" (databasen med stier og placeringer) i den forvalgte mappe på D: (disk nr. 1)
MEN "Catalog" påstår stadig at filerne ligger på det det originale drev (F: Disk nr. 2) hvor de lå før jeg flyttede dem.
Iagttagelse:
Omdøber jeg F:  (disk nr. 2) til X: (disk nr. 2) så hævder "Catalog" at billederne nu ligger på X:  (disk nr. 2) selv om jeg har pakket backuppen ud på D: (disk nr. 1)
Jeg konstatere at kataloget er  tilknyttet til den fysiske disk  (disk nr. 2) hvor det en gang i tidernes morgen er "født". Det er altså ikke afhængigt af drev bogstavet.
Avatar billede goglov Seniormester
20. oktober 2011 - 12:06 #1
Tjah. Da ingen svarede og behovet stadig var der så formaterede jeg harddiskene, købte en ny version af programmet og geninstallerede. Så nu virker det.