Avatar billede brinckzone Nybegynder
19. september 2011 - 12:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pop-up ved mouse-over i en imagemap

Hej.

Jeg søger et script der kan lave en popup når jeg mouse-over på et imagemap. Altså flere forskellige pop-up (der åbner og lukkerautomatisk når man kører musen henover de forskellige koordinater i image-mappet.

Hvis jeg har et billede af et skrivebord feks. skal der poppe et vindue op med et mere detaljeret billede når jeg fører musen henover skrivebordslampen eller klipsemaskinen feks.

Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 12:22 #1
har du prøvet at søge på nette omkring det? og hvad søger du efter?
Avatar billede brinckzone Nybegynder
19. september 2011 - 12:34 #2
jeg har prøvet at søge på det og kan sagtens finde scripts til imagemap, der giver popups ved at klikke på de forskellige koordinater, men vil vide om man kan lave det automatisk. Søger på "Pop-up ved mouse-over i en imagemap"
Avatar billede tobrukDk Novice
23. september 2011 - 10:31 #3
prøve lade være med at skrive det på dansk :)
Avatar billede brinckzone Nybegynder
23. september 2011 - 12:29 #4
Nu handler denne tråd jo ikke om hvordan man laver en google-søgning. Lige præcis dét har jeg styr på.
Avatar billede brinckzone Nybegynder
23. september 2011 - 12:35 #5
Jeg har flyttet spm. til 'javascript' istedet, da det nok har mere relevans der.