Avatar billede w13 Novice
16. september 2011 - 12:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stabil server til større kunde

Hej Eksperter

Jeg står med en større kunde, der p.t. har en server, som de ikke længere har nogen-som-helst oplysninger om, bortset fra FTP-adgang.

Den kan ikke køre nogen form for server-side scripting, så derfor ville jeg gerne flytte dem til en ny PHP-server, hvor jeg har bedre kontrol.

Da de er en større, multinational virksomhed, har de behov for en meget stabil server, som også vil kunne klare en del besøgende i fremtiden.

Derfor er mit spørgsmål: Hvilke server-udbydere anbefaler I, når vi snakker stabilitet og trafik?
Det ville være meget uheldigt, hvis jeg skulle skifte server flere gange. :)

Jeg har mest erfaring med mindre hosts, og lidt med Amazon Web Services, som dog hurtigt bliver for teknisk.

Jeg ser frem til at høre jeres bud!

Med venlig hilsen
W13
Avatar billede mortvader Nybegynder
16. september 2011 - 14:26 #1
www.scannet.dk er rigtigt gode, hvis du vælger en dedikeret server. (altså ikke webhotel)
Avatar billede w13 Novice
05. oktober 2011 - 11:17 #2
Hej Mortvader

Tak for hjælpen! Smid et svar, så lukker jeg tråden. :)

Mvh. Tobias
Avatar billede mortvader Nybegynder
05. oktober 2011 - 18:50 #3
God fornøjelse med det :)