Avatar billede ivanouw Novice
13. september 2011 - 19:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gemme favoritsider på Firefox så de kan flyttes til anden PC?

Jeg vil gerne kunne overføre favoritsider i Firefox fra en PC til en anden. Ikke ved at oprette dem på internettet, men gemme på den ene maskine og hente på en anden.

Hvordan gør man det?
Avatar billede Uren Nybegynder
13. september 2011 - 19:32 #1
Du kan bare bruge denne tjeneste: http://www.xmarks.com/ :)
Avatar billede Uren Nybegynder
13. september 2011 - 19:33 #2
Hov sorry - så ikke det ej må fungere med internettet.
Avatar billede chalde Seniormester
13. september 2011 - 19:34 #3
Backup:
Firefox knappen -> bogmærker ->  funktioner -> sikkerhedskopier -> gem
Restore:
Firefox knappen -> bogmærker ->  funktioner -> gendan -> vælg fil
Avatar billede ivanouw Novice
13. september 2011 - 19:53 #4
Hej chalde

Tak for din mail, men jeg er ikke helt klar over din beskrivelse.

Når jeg har Firefox åben, er der ikke en 'knap'. Der er en menu kaldet Bogmærker, men den har ikke nogen 'funktioner'.
Der er også et menupunkt Funktioner, men den indeholder ikke 'sikkerhedskopier'.
Kan du hjælpe mig her?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2011 - 20:21 #5
Jeg har nogle gange brugt MozBackup, mest til at lave en sikkerhedskopi af det hele når jeg geninstallerede Windows, men man kan selv vælge hvad der skal laves backup af:
http://mozbackup.jasnapaka.com/
Avatar billede Trez Seniormester
13. september 2011 - 20:36 #6
Backup:
Bogmærker -> Organiser bogmærker (nyt skærmbillede åbner) -> Funktioner -> Sikkerhedskopier eller eksporter HTML

Restore:
Bogmærker -> Organiser bogmærker (nyt skærmbillede åbner) -> Funktioner -> Gendan eller importer HTML.
Avatar billede ivanouw Novice
14. september 2011 - 01:07 #7
Tak til jer alle for de gode forslag.
Det der virkede helt enkelt, var metoden fra trez, som derfor får pointsene.