Avatar billede zarem Nybegynder
05. september 2011 - 12:19 Der er 6 kommentarer

Snabel a i Picasa

Jeg vil gerne skrive en e-mail adresse på et billede i Picasa, men mit tastatur reagerer ikke på AltGr + @ .
I en tidligere version af Picasa er det lykkedes for mig.
Er der een der kender en løsning - eller er det umuligt at skrive @ i Picasa.
Hilsen  zarem
05. september 2011 - 12:21 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2011 - 12:23 #2
Kategorien er forkert, men du får et bud:
Shift+2

Duer det ikke, gør du bare som beskrevet ovenover.
Avatar billede zarem Nybegynder
05. september 2011 - 17:27 #3
Tak for svar, karise_larry

Ja, jeg føler at jeg har bevæget mig ind i en labyrint af muligheder. Der skal ikke så meget til at forvirre et gammelt hoved (71 år), men tak for linket. Undrer mig over at jeg selv skal "svare" på mit spørgamål.
Er helt benovet over dit pointantal - imponerende :-)

Hilsen  zarem
Avatar billede zarem Nybegynder
05. september 2011 - 17:32 #4
Hej John

Nej, der kommer kun "gåseøjne" frem.
Men det var da et forsøg værd.

Jeg prøver karise_larrys metode.

Hilsen  Zarem
Avatar billede zarem Nybegynder
03. januar 2012 - 18:00 #5
Hej alle
Jeg bliver ved med at få mails fra eksperten.
Har nu brugt en anden løsning (program).
Prøver at lukke denne tråd.

Hilsen  Zarem
Avatar billede vejmand Juniormester
03. januar 2012 - 18:04 #6
Her er en lille film som viser hvordan du lukker spørgsmålet: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo