Avatar billede futte850 Nybegynder
03. september 2011 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alt i en printer til omkring 1000kr

Jeg leder efter en alt i en printer til min kæreste.
Hun bruger den mest til at scanne hendes bøger ind og det er derfor vigtig at den er hurtig og den understøtter ocr.

Jeg har fundet denne model Brother DCP-J715W.
Dog ser anmeldelserne ikke super gode ud.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2011 - 20:22 #1
jeg har så en lexmark s505, som kan skrive på begge sider, og virker via wifi. Vi har så aftalt, at vi ikke gider linke, så du finder den selv...
Avatar billede IT-Caveman Nybegynder
12. september 2011 - 19:21 #3
der er ingen tvivl hos mig......jeg har købt en epson claria...scanner op til 2400..og printer i 6 toner. pris 999,- (og så kan den også lave cd-r), covers i foto, der følger et dårligt OCR prg. med ,men jeg har et hvis i er int.
men det er ca. 2 år siden den kom....jeg har købt canon og alt mulig ged - ingen har slået den endnu - jeg har faktisk 2 (en til de små og en til mig) måske i kunne komme og kigge ?(den har kortlæser + usb ext. læser , kom og kig mit tlf er 60131455-mvh itc....altså bare at se hvad den kan
Avatar billede futte850 Nybegynder
20. september 2011 - 21:10 #4
Jeg valgte en Brother MFC-J6510DW 3A alt i et printer!
Fungerer rigtig godt og har ikke fortrudt mit køb.