Avatar billede lone_a_p Praktikant
02. september 2011 - 19:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

JQuery Mobile - udviklingsnetværk søges

Kære eksperter,

Jeg har været i gang med JQuery Mobile i nogle måneder, og har efterhånden fundet ud af nogle performancetiltag osv. Men alting tager tid, så jeg tænker, at hvis der er 1-3 stykker som også udvikler JQuery Mobile, kunne det være rigtig fedt at danne et lille netværk for at sparre med hinanden og derved spare udviklingstimer :) Så behøver vi ikke alle lave samme fejl - og evt. har vi har nogle generelle genveje.

Jeg er selv bosat i Århus, men det er ikke et krav til dig.

Hvis det ikke er det rette forum at poste dette indlæg, vil jeg meget gerne høre, hvor rette forum findes :)

Håber at høre fra bare én, som kan se samme muligheder.

Venlig hilsen
Lone Petersen

(jeg udvikler www.madital.dk/m - du kan teste med brugernavn/password: demo@madital.dk/demo)
Avatar billede Mikardo Nybegynder
03. januar 2012 - 11:51 #1
Hej Lone.

Jeg bruger også JQuery Mobile, og er bosat i århus.

til dagligt arbejder jeg som programmør, hvor jeg udvikler alt fra hjemmesider til større cms og registrerings systemer.
Inden for webudvikling bruger jeg mest PHP,Javascript,MsSQL og MySQL databaser.

Jeg syntes at det er en god idé med et lille udviklings netværk!.
og håber også at flere vil finde interesse i det !

Mvh. Mikkel Sørensen.
Avatar billede lone_a_p Praktikant
04. januar 2012 - 22:11 #2
Hej Mikkel,

Lækkert - du kan kontakte mig på mail lonemaditaldk. Du ved nok, hvor du skal sætte tegnene :)

Jeg er at finde i et nyt netværk i Århus i morgen. Ikke for mobilløsninger, men for iværksættere generelt.

Hvis flere herinde ser dette senere, er I ligeledes meget velkomne til at kontakte mig.

Mvh Lone
Avatar billede lone_a_p Praktikant
28. juni 2012 - 21:46 #3
lukket, uden netværk