Avatar billede hbaud Nybegynder
02. september 2011 - 15:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE9 - "et problem med dette websed" ....

Støder ofte på dtte problem, bl.a. på nybolig.dk, hvor visning af store fotos åbner i nyt vindue (normalt). Kan ikke lade sig gøre "Et problem med dette websted .... har forsøgt at gendanne".

KAN simpelthen ikke åbne store fotos.

HAR slået blokering af popup fra.
HAR søgt løsning via fixit på microsoft.com.
HAR søgt mulige løsninger her på eksperten.

Ikke noget problem i Firefox.

Nogen der har forslag til løsning - alternativt hvordan afinstallerer jeg IE9 og går tilbage til IE8 ???

Kører Win7.

På forhånd tak ....
Avatar billede hbaud Nybegynder
02. september 2011 - 16:08 #2
Hej
Tak for forslag .... :-)

Fik ikke i mit spørgsmål skrevet at jeg HAR kørt CCleaner (altså ingen effekt) ...

Kører, som nævnt, Win7 :-)
Avatar billede hbaud Nybegynder
03. september 2011 - 11:54 #3
Har selvfundet løsningen ..... opdatering af JAVA :-)

Tak for hurtig reaktion og forslag, Larry ...

Ved ikke hvordan jeg lukker et spørgsmål, når der er fundet en løsning ?
03. september 2011 - 12:05 #4
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar]...
Avatar billede hbaud Nybegynder
03. september 2011 - 18:31 #5
Ok, takker :-)