Avatar billede poppet Nybegynder
01. september 2011 - 12:48 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Måske konflikt

Hej,
Min pc er begyndt at være lang tid om at åbne sider på nettet, har været inde hos Spywarefri.dk og de har set min pc efter i sømmene, her kan i se hvad det er gjort indtil nu::  http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/82162/P0/
men desværre uden resultat, så henviste de mig hertil og nu håber jeg på at en måske kan hjælpe, mine sikkerheds programmer er::  Spyware Doctor - PC Tools Firewall Plus - Microsoft Security Essentials.
Min pc er en Medion med Windows 7 home 64 bit, og 4 GB. ram.
Avatar billede Spench88 Nybegynder
01. september 2011 - 13:10 #1
har du afinstalleret Windows Defender? Den laver meget ofte konflikt med alt andet end MSE(Microsoft Security Essentials.
Avatar billede wappa Nybegynder
01. september 2011 - 13:17 #2
slet Spyware Doctor og PC Tools firewall plus.
Brug istedet for SUPERAntiSpyware, Malwarebytes' Anti-Malware Free Edition begge er på Dansk og er gratis  og/eller begge.
Brug af firewall så er det Comodo firewall (som er også gratis og jeg tilfreds med den),Zonealarm FREE firewall

Brug CCleaner brug den først derefter en eller begge programmer som jeg har foreslog.

Uden at vide med sikkerhed er det garanteret snavs på den computer siden den er så langsom

Prøv at slette Microsoft Security Essentials og indstallere AVAST da jeg havde Microsoft Security Essentials fandt den ingen virus men da jeg indstallerede avast fandt den virus.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2011 - 13:58 #3
Uden at vide med sikkerhed er det garanteret snavs på den computer siden den er så langsom

Læs lige spørgsmålet én gang mere :)
Avatar billede wappa Nybegynder
02. september 2011 - 23:41 #4
ja og ?
Avatar billede wappa Nybegynder
02. september 2011 - 23:43 #5
#3
har du bedre forslag
Avatar billede f-arn Guru
03. september 2011 - 06:55 #6
Prøv at læse "tråden" herfra.
Avatar billede poppet Nybegynder
03. september 2011 - 09:32 #7
Til f-arr.
Læs her:: Jeg har ikke flere skud i bøssen, udover geninstallation.
Prøv på http.//www.eksperten.dk
Du må gerne referere til dette spørgsmål, så de kan se hvad der er afprøvet.
Avatar billede poppet Nybegynder
03. september 2011 - 09:38 #8
Windows Defender er afinstalleret.

Jeg har brugt Spyware Doctor og PC Tools Wallpaper lang tid og problemerne er kommer for ikke længe siden, jeg kører malwarebytes og superantiware jævnligt, og ccleaner bliver også brugt tit, ken ikke mse ret meget så måske skulle jeg skifte til avast.
Avatar billede f-arn Guru
03. september 2011 - 11:11 #9
@poppet
Det var jo Perhaps indlæg jeg linkede til  ;)
Avatar billede poppet Nybegynder
03. september 2011 - 11:26 #10
Nu her jeg skiftet MSE ud med Avast og det ser ud til at det har hjulpet, men nu får det være sådan i et par dage, det er jo ikke PC Tools (b)Wallpaper(/b), men PC Tools Firewall jeg bruger. :o)
Avatar billede wappa Nybegynder
04. september 2011 - 01:57 #11
#3
okay kan se hvad du ville hen.
Avatar billede wappa Nybegynder
04. september 2011 - 01:59 #12
#3
DOOH nu gjorde jeg det forkert skulle IKKE som svar men kommentar tror jeg går i seng .....
okay kan se hvad du ville hen.
Avatar billede poppet Nybegynder
04. september 2011 - 09:37 #13
Avast konflikter med Spyware Doctor kan jeg se i dag, hvilket virus-program kan man sætte sammen med Spyware Doctor?.
Avatar billede poppet Nybegynder
06. september 2011 - 10:01 #14
Nu har jeg installeret Comodo Internet Security Premium i stedet for PC Tools firewall og Spyware Doctor, og det har hjulpet, men jeg vil gerne give point men har glemt hvordan.
Avatar billede Spench88 Nybegynder
06. september 2011 - 11:06 #15
folk skal ligge et svar og så kan du uddele points vi dem :)
Avatar billede poppet Nybegynder
06. september 2011 - 11:13 #16
Det er ok.
Avatar billede wappa Nybegynder
06. september 2011 - 18:16 #17
ok