Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
25. august 2011 - 23:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Auslogic Diskdefrag

Det kan være at det kun er hos mig, men når jeg forsøger at hente programmet kommer den frem med noget Cnet installer fis, som installer toolbars og alt muligt andet ubrugeligt lort, hvilket er meget useriøst. Er det også sådan hos andre?

-For så er det da vidst på tide at kigge sig om efter alternativer.
Avatar billede thov Forsker
26. august 2011 - 01:44 #1
Åbenbart har Auslogics solgt sin sjæl til Djævlen :-(

Men Puran burde stadig være 'clean'
http://www.puransoftware.com/Puran-Defrag-Download.html
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2011 - 02:59 #2
#1
Næ-nej det er den samme uhæderlighed. Passer man ikke på, installerer man "Babylon" ligesom man gør når man downloader "Smart defrag" Angående Cnet, så gør de det, at de pakker programmerne ind i deres egen eksefil, for at narre brugerne til at installere flere programmer end ønsked. SE ALTID EFTER RUBRIKKER MED FLUEBEN!
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2011 - 03:00 #3
Cnet-Download.com er såmænd bare lige så uhæderlige som de fleste andre. Det er blevet så almindeligt, at hvis man ikke er oppe på mærkerne når man downlosder et program, så får man skidt og nøg med, som man ikke er interesseret. Et stående råd er: SE EFTER RUBRIKKER MED FLUEBEN. Jeg har lige downloadet Smart defrag, hvor jeg heldigvis var opmærksom på at skippe deres forbandede Toolbar. Hvis man ikke er opmærksom på det, kan man hurtig få 3 0g 4 unyttige toolbars.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2011 - 03:09 #4
For fanden da osse!!! Nu er der IGEN kludder med Eksperten.
Min første kommentar kom ikke på, derfor skrev jeg en ny. Men nu er de sgu på begge to.
Jeg ved lige så godt som andre brugere, at Eksperten bare er en pengemaskine for IDG, men de bruger sgu for lidt tid på den:(
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2011 - 08:11 #5
man kan altid trykke f5 så siden bliver opdateret
så vil den være der

der findes alternativer men husk altid at vælge custom install så kan man fjerne det man ikke vil have med ind

http://www.iobit.com/iobitsmartdefrag.html

m.v.h
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2011 - 08:49 #6
Jeg oplever Piriforms software som noget af det bedste freeware man kan få. De har også en defrag program der hedder Defraggler:
http://www.piriform.com/defraggler
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. august 2011 - 12:02 #7
#6 Piriform, så fås det ikke bedre imo. De er om ikke andet nogle af de meget få som tilbyder gratis kvalitets software uden alt muligt skidt og møg.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. august 2011 - 12:03 #8
Men Auslogic er hermed blacklistet. Jeg tester lige Iobits (samme som lavede Advanced Systemcare)? og Defraggler.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. august 2011 - 12:57 #9
Jeg prøvede lige smart defrag, og der kommer ikoner og alt muligt frem neden i ikon området plus at man skal bruge evigheder på at afkrydse alle deres ubrugelige tilføjelsesprogrammer,toolbars,funktioner,m.m.

Defraggler køre tilgængæld lige ud af landevejen, og der er ingen problemer med det program overhovedet. Piriform kvalitets software som vi kender det.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
27. august 2011 - 22:31 #10
Jeg beholder Defraggler, smid et svar.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. august 2011 - 18:40 #11
Lukket.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. august 2011 - 18:48 #12
Det er da godt du kan lide Defraggler.
Jeg kan dog ikke forstå hvorfor jeg kun får post fra indlæg #9-10 og 11 nu??
Det er ikke fordi jeg vil afkræve point af dig, men jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg ikke har fået indlæggene.