Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 20:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Lenovo Onekey Recovery

Jeg vil tage backup med dette program, men den kommer frem og siger der ikke er nok plads. Mit drev er splittet op i et C og et D drev. Den forsøger at gemme backup filen på D drevet men der er ikke nok plads.
22. august 2011 - 20:51 #1
Hvor meget vil den oprette BackUp af ? (Systemdrevet)
Hvor meget ledig plads på D:
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 20:55 #2
32GB og der er kun 28GB.
22. august 2011 - 21:21 #3
... det er jo svaret !

Du vil oprette backup af 32Gb til et sted med 28Gb frit - Dooooh...

(Hvis jeg forstår 32GB og der er kun 28GB. korrekt ?)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 21:24 #4
Ja, men læs nu spørgsmålet i #0, jeg søger efter en løsning til dette problem. Jeg er jo nød til at tage backup på den ene eller den anden måde.
22. august 2011 - 21:27 #5
... men HAR du et andet sted at gemme denne BackUp på ? DET skriver du jo ikke noget om ???

I [Lenovo Onekey Recovery] programmet kan du sansynligvis definere HVOR den skal gemme den BackUp image fil... check det lige...
22. august 2011 - 21:28 #6
32Gb til Systemdrevet - Hmmm...

PS: Du bør gennemføre
* DISKOPRYDNING
* CCleaner
* DEFRAGMENTERING
før oprettelse af en "OneKey" IMAGE og/eller Systemgendannelsespunkt...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 21:30 #7
Jeg har mit C Drev hvor der rigeligt med plads (205 GB)

P.S Jeg har allerede kørt CCleaner,Auslogic Diskdefrag,m.m.
22. august 2011 - 21:38 #8
Den vil sansynligvis oprette [Lenovo Onekey Recovery] IMAGE på et andet drev end Systemdrevet - eks D: - og hvor meget plads ledigt DER ???

I [Lenovo Onekey Recovery] programmet kan du sansynligvis definere HVOR den skal gemme den BackUp image fil... check det lige...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 21:49 #9
Jeg har mulighed for at vælge hvor backup skal gemmes henne. Men hvis jeg opretter en mappe i D som hedder backup, og tager backup i den mappe, vil det så virke på samme måde som hvis jeg gemte back op i C?
22. august 2011 - 21:58 #10
Sansynligvis !!!

MEN - hvis du senere FLYTTER denne BackUp fil - så kan  [Lenovo Onekey Recovery] nok ikke finde ud af evt. "tilbage læsning"

Det er meget almindeligt at en BackUp IKKE foretages TIL samme drev som der tages BackUp af !!!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. august 2011 - 22:11 #11
Så skal jeg bede Lenovo Onekey Recovery om at tage backup og gemme det på D drevet hvor der massere af plads?
23. august 2011 - 07:40 #12
Nemlig!
26. august 2011 - 17:00 #13
(Er du stadig igang her ?)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. august 2011 - 21:35 #14
Jeg er stadig igang her, jeg har meget andet at se til men jeg tester det på et tidspunkt og så melder jeg tilbage om det virker.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. september 2011 - 00:54 #15
Jeg er stadigvæk igang her karise, men jeg har lige nogle andre ting der skal løses først, så vender jeg tilbage hertil :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. september 2011 - 11:06 #16
Jeg orker ikke at teste dette - jeg opretter et nyt spgs. omkring backup af computer - beklager meget, smid et svar karise og mange tak for hjælpen.
14. september 2011 - 14:50 #17
Ping...