Avatar billede Slettet bruger
22. august 2011 - 19:10 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

hvordan du får du virtual iphone 4 og iphone 3 til DIN android Mobiltelefon

hej i denne guide vil jeg beskrive hvordan du får virtual iphone 4 og iphone 3  til DIN android Mobiltelefon
du kan vælge og  Download et iphone 4 og iphone 3  tema MEN et tema består af billeder og farver  og lidt transformation pack

men inderst inden ved vi godt at det er android systemet :(((( MEN vis nu man vil ha  iphone 4  eller iphone 3 systemet  så er der en gratis løsning :) produktet hedder go launcher e iphone og er (gratis) det du skal gøre  Download  app go launcher e på din android Mobiltelefon
og så har du  go launcher  installeret og så er  du i gang :-) MEN når du skal vælge  iphone 4 og iphone 3 skal du søge efter iphone 3 eller iphone 4 hvad nu passer til dig :-) når du så har fundet den der passer til dig :-) skal du bare klikke på den og installerer den :-) som du gør med en almindelig application  installation her kommer der billeder af go launcher e iphone  http://www.google.dk/search?um=1&hl=da&biw=1024&bih=533&tbm=isch&oq=go+launcher+e++iphone+&aq=f&aqi=&gs_upl=2016l19172l0l20110l19l19l0l18l0l0l734l734l6-1l1l0&q=go%20launcher%20e%20iphone

og når du så har fundet den iphone 4eller  iphone 3  skal du bare downloade den og installer den  så nu har du virtual iphone og dit nummer  men når du skal boote den op skal du starte din mobil og så kommer der en lille meny på din mobil og  der kan du se hvad får nogle styresystemer der er på mobilen  også tar du bare den du vil køre men vis det ikke er din  kop te kan du bare fjerne den p,s når den nye iphone kommer skal du bare opdater din app til den nye iphone det var det :-) skriv vis i har nogen spørgsmål til (virtual iphone 4 og iphone 3 til htc desire hd) eller håber jeg i har fået nåede  ud af det :-)
Avatar billede hearnz Nybegynder
22. august 2011 - 22:02 #1
Tak for guiden, skal da prøve at presse min gamle HTC hero :)
Men på en ny android? hehe. Sjov tanke. Tænk hvis man hellere ville have en iPhone :P
Avatar billede pstidsen Novice
22. august 2011 - 22:49 #2
1. Hvorfor ligger den her GUIDE under SPØRGSMÅL og ikke under GUIDES??

2. Kender du til punktummer, kommaer, flydende sprog og korrekt stavning?? Det er altså lidt svært at forstå hvad du skriver..
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 14:47 #3
det gik lidt hurtige
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
23. august 2011 - 16:41 #4
Hvor kan jeg downloade det?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 17:05 #5
hej bazzoooo
du kan downloade det inde på android market på din android mobil

eller https://market.android.com/?hl=da

Programmet hedder (go launcher e iphone  )
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
23. august 2011 - 17:09 #6
Hvem har lavet programmet?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 17:14 #7
oo det ved jeg ikke lige ? men jeg vil da to at det er android  / apple siden det likker inde på https://market.android.com/ (...)
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
23. august 2011 - 17:16 #8
Kan bare ikke finde det :D Kan du sende link til selve tingen?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 17:23 #9
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
23. august 2011 - 17:26 #10
Har fundet nu. Synes ikke det var det bedste så afinstallerede det igen pga. at jeg skulle vælge HTC Sense eller Launcher
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 17:37 #11
ja det var det jeg skrev  du skal  vælge om  du vil køre HTC systemet eller  Launcher e iphone systemet  under boot
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
23. august 2011 - 17:41 #12
Ja, og det bliver irriterende i længden.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2011 - 18:16 #13
ved  ikke om man kan lave none indstillinger så den starter op i launcher e iphone ??
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2011 - 13:53 #14
hej alle nu har jeg lige fået opgraderet min Iphone (go launcher e iphone)
til den nye go launcher ex
http://www.google.dk/search?um=1&hl=da&biw=1024&bih=600&tbm=isch&sa=1&q=go+launcher+ex&oq=go+launcher+ex&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1744859l1754578l0l1755437l15l10l0l1l0l0l360l1579l0.1.3.2l6l0 og det kør rigtig godt :-))) rigtig god lørdag til alle ???? P,s i kan se mer her http://www.eksperten.dk/spm/945606#reply_7827430
2 sekunder siden
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 16:19 #16
iphone 4 eller iphone 3 tastatur  hedder ( slideit tastatur  )
se her https://market.android.com/details?id=com.dasur.slideit&feature=banner
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2011 - 15:37 #17
hej iphone meny til telefonbog hedder (GO Contacts)
https://market.android.com/search?q=go+contacts+&so=1&c=apps
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2011 - 15:51 #18
og til sms/mms så hedder det (GO SMS PRO)
https://market.android.com/details?id=com.jb.gosms
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2011 - 20:27 #19
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2011 - 15:02 #20
hej alle nu har jeg opgraderet min mobil til( iphone 4 GO Launcher EXGO Launcher Dev Team) og det så kan det ikke blive bedre :) se mere her http://www.eksperten.dk/spm/945606 rigtig god weekend til alle !:-))))
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2011 - 15:04 #21
hej alle nu har jeg opgraderet min mobil til( iphone 4 GO Launcher EXGO Launcher Dev Team) og det så kan det ikke blive bedre :) se mere her https://market.android.com/details?id=com.gau.go.launcherex&feature=search_result
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2011 - 15:05 #22
rigtig god weekend til alle !:-))))
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2011 - 11:03 #23
hej jeg har fånnet den her Planet[Go Launcher Theme]SEEKER DEV TEAM PRO
https://market.android.com/details?id=com.gau.go.launcherex.theme.xzffi11&feature=search_result

og den kan jeg ikke  Download  den er (gratis)  hvad skal jeg går ??
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2011 - 13:15 #24
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2011 - 22:54 #25
gik til iphone 4 HD nu dur det :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2011 - 16:56 #26
hej alle:-)  har lige fundet ud af at man kan ændre kanterne i htc, go launcher iphone så skal jeg bare ha fundet et tema som mathcer med iphone display kanter:-)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2011 - 22:25 #27
Iphone  4 HDvirtual  tilAndroid

1.    log ind på market.android  via https://market.android.com
    2 .    skriv Tapas Mobile og tryk søg
3  .        find 点心桌面•iPhone4主题
4.,      klik på installer
5:  skriv FTHP server navn dl.cdn.dianxinnos.dk  og registrer
6.  opdater den
              Det var det