Avatar billede amrc Nybegynder
20. august 2011 - 07:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

enriko

Jeg skylder enriko 200 point. Kom til at give mig selv dem. Enriko svar på dette indlæg så kan du måske få dine point af denne vej.
Hilsen Alice
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2011 - 08:03 #1
Hej Alice.
Når du vil uddele point uden om selve tråden, så husk at det er en god ide at referere til den:
http://www.eksperten.dk/spm/945310
Avatar billede amrc Nybegynder
20. august 2011 - 15:26 #2
Ak ja, Jeg får da vist aldrig givet de point væk. Er årgang 42 og selvlært så det er en god undskyldning.
Avatar billede enriko Nybegynder
22. august 2011 - 00:34 #3
Hej Alice,

Sødt af dig at oprette endnu en tråd for at give mig point. Jeg kunne godt have levet uden de points, men nu er jeg vel nødt til at tage imod :)

Din undskyldning er godtaget :), 42 er da ikke så værst , så længe man har lyst til lære og udforske tingene, så er og bliver man aldrig gammel til noget som helst.:)

Har du brug for mere hjælp, så siger du til, jeg bruger selv en del tid på redigerer billeder i photoshop
Avatar billede amrc Nybegynder
23. august 2011 - 12:06 #4
Hej igen. Nu HÅBER jeg du fik dine poiont. Dem har du fortjent . Mange hilsener fra Alice. Ps. Det er også sjovt at kunne maile med mine store børnebørn. Jeg synes selv det går helt godt.
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2011 - 21:50 #5
Det har jeg fået, mange tak

Øvelse gør mester, så det er bare med prøve sende flere mails :)
Avatar billede amrc Nybegynder
26. august 2011 - 16:41 #6
Fint. Hej