Avatar billede Uranhj0rt Nybegynder
17. august 2011 - 20:22 Der er 6 kommentarer

Reparation af iMac uden kvittering ?

Hej Eksperter :)

Sidste år købte min far en iMac til mig i konfirmationsgave.

Den har virket upåklageligt, dog med nogle knurrende lyde fra harddisken.

Men da vi ikke har kunnet finde kvitteringen er vi lidt på den.

Eller hvad ? kan det lade sig gøre uden ? hvis man kan bevise at man har betalt for den den dag, på det tidspunkt ?

Håber at høre fra jer :)

Martin
Avatar billede Blueeyez Mester
17. august 2011 - 20:23 #1
Hvor er den købt?
Avatar billede Uranhj0rt Nybegynder
17. august 2011 - 20:27 #2
Eplehuset i Roskilde
Avatar billede Blueeyez Mester
17. august 2011 - 20:37 #3
Okay, da jeg ikke lige ved hvordan de gør kan jeg ikke svare på det, ud over at du må prøve og tage kontakt med dem og så tage den derfra.. og et godt råd husk altid og få kvittering på alt indenfor IT :)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2011 - 21:06 #4
hvis lyden har været der fra starten, så har du ikke reklameret 'indenfor rimelig tid' og det vil blive afvist. Og maskinen er over 6 mdr, så det er dig, der har problemet mht bevisbyrden.
Avatar billede thill Nybegynder
07. september 2011 - 22:20 #5
Send serienummeret til service@servicepartner.dk sammen med en beskrivelse af problemet.
De vil kunne se om der stadigt er garanti dækning på den og hvad der kan gøres
Avatar billede thill Nybegynder
07. december 2011 - 21:10 #6
Lukketid? Evt med en lille opdatering på hvordan det gik....?
Bare så de der har tilbudt deres råd og vejledning har en ide om hvad der er sket
Og måske kunne det hjælpe andre også...?