Avatar billede bazzoooo Nybegynder
15. august 2011 - 16:30 Der er 3 kommentarer

HP Proliant ML350 G2

Hej Eksperter.

Jeg har denne server hp proliant ml350 g2 og vil gerne have sat den op nu, men jeg kan slet ikke få nogle systemer til at virker?

Jeg har haft installeret Debian men kunne ikke finde ud af det, så installerede jeg Microsoft Server 2003 og kan heller finde ud af det.

Håber i kan hjælpe mig med Server 2003, så jeg kan få sat noget server igang.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
24. august 2011 - 10:09 #1
Hej Bazzoooo

Kan du uddybe nedenstående?
"Jeg har haft installeret Debian men kunne ikke finde ud af det, så installerede jeg Microsoft Server 2003 og kan heller finde ud af det."
Vil den ikke indlæse styresystemet ellermangler du en guide til MS WIndows Server 2003? Er lidt i tvivl om hvad du søger.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
18. oktober 2011 - 10:55 #2
Hej Bazzoooo

Fik du løst dit problem?
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
28. maj 2014 - 11:15 #3
Afmelder overvågning pga af spørgmålets alder og manglende aktivitet i emne.
Hvis der er spørgsmål til mit indlæg, så er du velkommen til at skrive direkte til mig.