Avatar billede mosmensk Nybegynder
13. august 2011 - 13:15 Der er 1 kommentar

Feedback til nyt site - Ameiza.com

Hejsa

Vi vil rigtig gerne have jeres feedback til vores nye site ameiza.com.

Sitet er tænkt som et alternativ til Linkedin, men i stedet for at have fokus på hvor du har arbejdet, har vi fokus hvad du har lavet af projekter igennem tiden. Det giver et væsentlig mere retvisende billede af hvad du egentlig har skabt og opnået.

Du har mulighed for at dele dine projekter med andre, der har været involveret i dem. De kan så tilføje hvad de præcist har lavet på projektet og tilføje videoer og billeder. Før du kan blive en del af et projekt, skal du accepteres af en de andre i projektet. På den måde holdes troværdigheden.

Du har også mulighed for at følge interessante personer eller projekter, så du kan holde dig orienteret når der sker noget nyt.

Jeg ser frem til at høre hvad i syntes.

Med venlig hilsen
Lasse
Avatar billede mikaelch Novice
22. august 2011 - 01:43 #1
kunne godt tænke mig som bruger på siden kunne blogger mv
chatte mere mellem venner
flere muligheder for kunne udvide
mp gerne blive noget ligne facebook