Avatar billede cooney Nybegynder
09. august 2011 - 18:06 Der er 6 kommentarer

Høj frekvent støj fra computer

Jeg har modtaget en ny PC og som sådan er der ingen problemer. Den kører fint og jeg har ikke oplevet bøvl med de applikationer og spil jeg har installeret - eller Win 7 for den sags skyld. Der er dog én irriterende ting, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Når computeren skal behandle et eller andet (som at loade indhold, scrolle ned af en billedtung webside som Politken.dk, spille spil osv.) oplever jeg en højfrekvent, tikkende støj. Støjen følger eksempelvis bevægelser med mouse hjulet. Jeg har læst mig frem til at at det kan være støj nær processoren (løse dele nær den evt?), men er meget lidt vidende om sådanne ting. Er der nogen der kan hjælpe, for det er egentligt svært irriterende.

Processor og køler er disse mærker:
Intel Core i7 2600K 3.34GHz 6MB Unlocked
Noctua NH-D14 CPU Køler

Venlig hilsen

Jakob
Avatar billede Jolles Professor
09. august 2011 - 20:28 #1
Skynd dig at levere den tilbage hvis der stadig er garanti på. Husk at du har to års fortrydelsesret. Det lyder væmmeligt.
Avatar billede helt83 Nybegynder
12. september 2011 - 12:35 #2
Kunne god lyde som en garantisag, men du har IKKE 2 års fortrydelsesret, du har 2 års reklamations ret.

mvh
helt83
Avatar billede helt83 Nybegynder
23. november 2011 - 07:48 #3
Har du fået løst dit problem, husk at lukke dit spørgsmål og del point ud hvis der er nogle der skal have point.
Avatar billede Jolles Professor
14. august 2015 - 17:25 #4
træhher mig
Avatar billede Jolles Professor
14. august 2015 - 17:26 #5
åhnej noget galt igen..
Avatar billede Jolles Professor
14. august 2015 - 17:28 #6
der er ikke nogen firkant jeg kan sætte et flueben i