Avatar billede tubarasmus Nybegynder
09. august 2011 - 14:37 Der er 2 kommentarer

WIndows xp Media Center Edition 2005

Hej!

Jeg vil gerne formatere min computer, da jeg ikke rigtig kan få den til noget.

Jeg mangler dog installations cd'en.

Jeg har licensen - produktnøglen, der sidder på computeren.

Kan man hente installations filen et sted, lovligt og gratis?

Licensnøglen passer til Windows XP Media Center Edition 2005 - Fujitsu Siemens

På forhånd tak for dit svar!
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 11:15 #1
har du ikke win xp cd ?  jeg har windows xp pro 32 bit dansk
hvad bit kør du  se her Hvis du vil se, om din computer kører en 32-bit eller en 64-bit version af Windows, skal du gøre følgende:

1.Åbn System ved at klikke på knappen Start, klikke på Kontrolpanel, klikke på System og vedligeholdelse og derefter klikke på System.

2.Under System kan du se systemtypen.

det kan var at jeg kan lave en iso fil af windows xp pro :-) så kan du kopier den på en  usb eller cd :-)  kan du ikke skrive  din mail så sender jeg windows xp iso på E-mail :-)
Avatar billede dsj1972 Juniormester
07. august 2014 - 11:44 #2
Er ude i lidt det samme her, står og mangler en win xp MCE 2005 eidtion dansk, til at foretage en repair.

Og jeg kan med det samme sige at det ikke kan lade sig gøre at benytte andre xp versioner, på den pågældene licens nøgle.
Det skal være precis samme version, som nøglen hører til, ved ren installation eller repair/recovery.

Men håber meget at der er nogen her på stedet som ligger inde med de skiver eller iso fil til download.

På forhånd tak!!

mvh Dennis