Avatar billede mickeycph Nybegynder
08. august 2011 - 20:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dropdown menulinie i en one.com skabelon

Hej,

Jeg har et domæne hos one.com og har benyttet en fast skabelon hos dem.

I skabelonen er der en fast menulinie (vandret), og der ville jeg gerne have nogle dropdown undermenuer når man kører musen hen på menulinien. Ved bare ikke om man kan kode undermenuer ind i deres faste skabeloner. Måske under manuel text edit?

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede mickeycph Nybegynder
13. august 2011 - 12:22 #1
Intet svar her heller. Må prøve at oprette den på en anden måde.
Avatar billede mautone Nybegynder
08. september 2011 - 13:01 #2
Hej Mickeycph.

Jo det kan sagtens lade sig gøre, det kræver dog at du kan kode en smule css, html og javascript så er det faktisk muligt.
Avatar billede mickeycph Nybegynder
14. september 2011 - 10:40 #3
Hej mautone,
Det lyder godt. Jeg kan godt indsætte diverse koder ind i Text Editor på hjemmesiden. Jeg skal bare vide hvad der skal sættes ind og hvor i Text Editor det skal indsættes.
Har du styr på sådsn noget?