Avatar billede crash402 Nybegynder
04. august 2011 - 23:17 Der er 4 kommentarer

zepto znote PROBLEM

Hej, jeg har lidt problemer, med min zepto znote 3215W. Problemet er, når jeg tænder min bærbar, så nå den når til logind, kommer der blå skærm op, og så sker der ikke andet, og hvis jeg sætter Reinstall cd'en i, så mangler jeg driver. Please help.

På forhånd tak.
Avatar billede PacManiac Nybegynder
05. august 2011 - 00:13 #1
Du kan roligt geninstallerer Windows.

Du kan finde alle originale drivers til XP og Vista 32-64bit her:
http://www.driverstools.com/zepto-drivers/driver-zepto-znote-3215w-notebook-for-windows-xp-vista/

(NOTE: Den eneste driver der mangler, er til WirelessLAN).

Jeg mener også at man fra cd'en kan køre en windows repair, men om du kan tilgå den fution fra login menuen eller før ved jeg ikke.

Du kan selvfølgelig også prøvet en af Linuxes gratis portable operativsystemer fra en disk eller SUB pind, og se om du kan køre din re-install cd derfra og reparere Windows. Eventuelt rede noget data og drivers.

Håber du kan bruge det til noget.
Avatar billede PacManiac Nybegynder
05. august 2011 - 00:14 #2
"USB pind" skulle der selvfølgelig stå :)
Avatar billede crash402 Nybegynder
08. august 2011 - 16:04 #3
Der var ingen løsning, :) men tak.
Avatar billede crash402 Nybegynder
08. august 2011 - 16:05 #4
v