Avatar billede bmianne Nybegynder
01. august 2011 - 10:08 Der er 5 kommentarer

Bærbar bliver varm

Hej
Har en Packard Bell ALP-AJAX AM. Og den bliver meget varm og til tider lukker den windows ned. Har haft bagplade af og sidder ikke støv ved blæser. Noget som har nogle forslag hvad det kan være.
Avatar billede Jakob222 Nybegynder
01. august 2011 - 10:17 #1
Hej, Min gør helt det samme. Det er fordi der er noget galdt med køleren. Det jeg har gjordt er at stille min pc på nogle bøger så den er lidt over bordet. det virker rigtig godt

Kh Jakob
Avatar billede Katholmen Nybegynder
01. august 2011 - 10:57 #2
Har haft et lignende problem med min bærbare. I bios kan du ændre på, hvornår blæseren skal starte og hvor kraftigt den skal blæse. Det kan være, du vil få noget ud fa at sætte den til at blæse kratigere lidt tidligere, altså ved en lavere temperatur.

Jeg mener jeg hentede et program ned fra Lavasoft, der fortalte mig temperaturen i computeren, så jeg kunne tjekke om blæseren fungerede efter hensigten.

Og ovenstående råd om at give den lidt luft nedenunder er nok heller ikke dumt.....
Avatar billede bmianne Nybegynder
01. august 2011 - 11:06 #3
Okay prøver lige at kigge i bios
Avatar billede bmianne Nybegynder
01. august 2011 - 11:41 #4
Der er ikke noget i bios til at ændre blæser