Avatar billede hjalte81 Nybegynder
30. juli 2011 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DNS-320 NAS server - Hvordan smider jeg et nyt drev i?

Hej alle...

Jeg har købt en D-LINK DNS-320 NAS Server.

Jeg startede med at putte en 500gb harddisk i.
Nu vil jeg gerne putte endnu en 500gb harddisk i det andet slot. Men af en eller anden grund kan jeg ikke få det til at fungere.

Når jeg har smidt det nye drev i, kan jeg ikke se mine filer som ligger på det gamle drev.

Er der nogen der evt. kan forklare hvordan jeg skal gøre det?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2011 - 20:05 #1
byt om på stik til det to, så den oprindelige disk stadig er nr1 (den var måske sat i #2, og da #1 var tom, så virkede det)
Avatar billede hjalte81 Nybegynder
31. juli 2011 - 23:56 #2
Fik det til at lykkes ved først at smide drev B i, formatere. Herefter satte jeg drev A i slot 1 og derefter drev B i slot 2. Nu virker det som det skal.

Tak for hjælpen claes, smid lige et svar så du kan få dine points
Avatar billede hjalte81 Nybegynder
14. august 2011 - 12:31 #3
Lukker og slukker!