Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2011 - 18:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Uniblue RegistryBooster

Hvordan fjerner jeg (Uniblue RegistryBooster) fra min PCèr på forhånd tak
Med venlig hilsen Else
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 18:05 #1
Hvilket styresystem benytter du?
Avatar billede Bauz Nybegynder
25. juli 2011 - 18:16 #2
Hvis den ligger i start er der ikke en menu hvor den ligger du kan trykke afinstallere, ellers tilføj fjern i kontrol panelet?

Eller kræver det noget andet for at afinstallere?
25. juli 2011 - 18:27 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2011 - 18:42 #4
http://tinyurl.com/3kfzmya

Ellers enig med #3!
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2011 - 20:30 #5
Har selv fundet svar jeg brugte ( Revo Uninstaller Pro )
Avatar billede Bauz Nybegynder
31. juli 2011 - 20:00 #6
Du skal så lige aceptere dit eget svar :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. august 2011 - 21:13 #7
Ellers så kan jeg anbefale CCleaner som et alternativ til Uniblue.
04. august 2011 - 21:16 #8
Ref #7 - bemærk #3 ...