Avatar billede packey Nybegynder
25. juli 2011 - 15:26 Der er 11 kommentarer

Outlook 2010 er ikke til at se

Hej. JEg har en windows 7 maskine med office 2010 på.
Lige pludselig kan jeg ikke se min outlook brugerflade mere.
Jeg kan godt åbne programmet så langt at jeg ser splash screen og outlook ikonet står og sender og modtager post nede i højre hjørne med selve skærmbilledet er bare VÆK. Når jeg trykker på outlook der ligger i proceslinien og som er markeret fordi programmet ER åbent (et eller andet sted) så zoomer den henholdsvis op og ned til og fra ikonet men forsvinder så man ikke kan se selve brugerfladen. Jeg kan godt åbne min outlook ved at skrive outlook.exe /safe og så komme ind i fejlsikret tilstand, men næste gang jeg prøver på normal vis sker der ikke noget. Hjææælp
Avatar billede kgkg Nybegynder
25. juli 2011 - 16:34 #1
Du må have et tilføjelsesprogram installeret i outlook, som ikke opfører sig ordenligt.

Prøv det her:

1. Start Outlook i safe mode og gå ind i tilføjelsesprogrammer og slå ALT fra, så de ikke startes næste gang du starter Outlook.

2. Afslut Outlook og start det i normal mode.

3. Åben Tilføjelsesprogram administrationen og slå nu et tilføjelsesprogram til af gangen. Afslut Outlook og prøv at starte det igen.

4. Fortsæt indtil outlook ikke vil starte igen. Så burde du have identificeret det tilføjelsesprogram som laver ballade.

5. Du må så enten afinstallere tilføjelsesprogrammet eller få det opdateret.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
25. juli 2011 - 17:08 #2
har du 2 skærme på
Avatar billede packey Nybegynder
25. juli 2011 - 18:00 #3
Har lige prøvet at deaktivere alle tilføjelsesprogrammer men uden resultat. Ja jeg har 2 skærme på men den er heller ikke på skærm 2
Avatar billede kgkg Nybegynder
25. juli 2011 - 19:23 #4
Prøv /resetnavpane switchen.

Start outlook med: Outlook.exe /resetnavpane
Avatar billede packey Nybegynder
25. juli 2011 - 21:47 #5
Er prøvet med samme resultat. Det er mærkeligt for det er ligesom om at programmet zoomer ud fra proceslinien op i venstre hjørne hvor man lige kan ane det et splitsekund og så står outlook ellers bare markeret nede i proceslinien som værende åben. Jeg kan også højreklikke på den i proceslinien og vælge: ny mail, ny opgave, ny kalenderpost osv. og DE ÅBNER fint men selve hovedvinduet til outlook kan jeg ikke se. Har prøvet at afinstallere office og reinstallere det med samme resultat
Avatar billede kgkg Nybegynder
25. juli 2011 - 22:03 #6
Hvad sker der hvis du starter outlook med hhv. /safe:1 switchen og /safe:3 switchen.

Registreres der nogen hændelser i logbogen?
Avatar billede packey Nybegynder
25. juli 2011 - 22:23 #7
Nej ingen forskel der. Hvis jeg bruger de to du omtaler så åbner programmet på samme måde som hvis jeg åbnede det normalt, og det er hvor selve programmet kører men intet hovedvindue synligt. det er kun når jeg åbner det med 'outlook.exe /safe' at jeg får hovedvinduet op, dog i fejlsikret tilstand.
Avatar billede kgkg Nybegynder
26. juli 2011 - 16:18 #8
Det lyder underligt.

Læs lige denne tråd, og se om der skulle være en løsning:

http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/outlook/thread/5eba0f78-4c2e-477b-8439-06ef225e80e1/
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
28. juli 2011 - 20:47 #9
pil skærmen fra
Avatar billede OleAK Nybegynder
24. april 2012 - 10:55 #10
Højreklik på processlinjen og vælg enten overlappet, stablet eller side om side.
Avatar billede OleAK Nybegynder
24. april 2012 - 11:03 #11
Det var faktisk en løsning og ikke et svar ;)