Avatar billede popcorn24 Nybegynder
20. juli 2011 - 15:27 Der er 3 kommentarer

Køb af Apple i USA

Hej
Er der nogen der ved hvad man skal være obs! på hvis man køber Apple i USA. Jeg tænker på MAC / bærbar / Ipad .

Har læst mig frem til at man kan få en omformer med til vores strøm, og tasterne kan ændres.

Men hvad med hvis man skal have excel og word på sin bærbar.

Hilsen
Popcorn
Avatar billede ccodense Nybegynder
20. juli 2011 - 16:34 #1
det du skal være opmærksom på er hvordan told reglerne er.

skulle der så opstå nogle problemer med din mac skal du bare ringe til deres support eller gå til humac da de har mulighed for at lave den på reklamationen det første år.
efter første år skal du selv betale for at få noget lavet med mindre du køber apple´s egen "forsikring" på den også.
Avatar billede popcorn24 Nybegynder
20. juli 2011 - 21:46 #2
Jeg ved godt alt det med toldreglerne og at der er support.

Jeg tænkte mere på det med om man kan lægge excel /word ind, som man kan når man køber den her i Danmark. Der køber man jo en ekstra pakke som gør at man kan bruge excel/word. Men ved ikke om man kan når den er købt derover.
Avatar billede ccodense Nybegynder
21. juli 2011 - 09:07 #3
det er software og det er der ikke nogen forskel på.

du har mulighed for at bruge Ilife pakken eller vælge ms. office for mac.

det betyder ikke noget hvor den er købt med hensyn til den slaks.