Avatar billede kimtheman Novice
20. juli 2011 - 00:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Win 7/ Coprocessor driver mangler

Sidder med en AMILO Desktop Pi 3645
http://support.ts.fujitsu.com/com/support/windows7.html

Hvor når jeg går i enhedshåndtering så er der gult udråbstegn ved "Coprocessor"

Pcén er født med vista 32 bit, og derefter er der installeret Win 7.
Jeg kan ikke finde nogle Win 7 drivers på deres side (Men forstår det sådan på deres side, at de drivers systemet skulle indeholde skulle være i Win 7).

Vil i mene at en Vista cd kan installere den manglende driver uden gnidninger eller ?
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 08:06 #1
har du prøvet med slimdrivers husk du skal registreres - den er gratis

http://www.driverupdate.net/

på visse maskiner kan man godt installere vista drivere og det er vel stort set bare at prøve men der er jo ikke nogen garanti for at der ikke går ged i den - sådan vil det altid være

du skal ændre så den installeres i kombatibilitet

m.v.h
Avatar billede kimtheman Novice
20. juli 2011 - 18:12 #2
Inden jeg skrev herinde, havde jeg prøvet med DriverMax, dog uden held (Går ud fra det er meget lig Slimdruvers):
http://www.innovative-sol.com/drivermax/

Skrev selvfølgelig forkert tidligere, da jeg skrev drivers fra vista cd. Mente selvfølgelig fra mortherboard Cd/ deres hjemmeside under vista drivers.

For at være helt sikker, så tjekkede jeg lige op, ved at ringe til en supporter fra fujitsu. For at høre, at når der stod på hjemmesiden, at denne model skulle understøtte Win 7, og at Win 7 havde alle drivers i sig selv. Så kunne jeg ikke forstå, at netop denne Coprocessor driver ikke blev installeret.

Men det blev jeg ikke meget klogere af, da han snakkede som om, det var min skyld denne driver ikke selv var blevet installeret osv (nok en dårlig dag). Men han sluttede med at sige, så viste han det ikke...Så ikke meget hjælp der.

Installerede så driveren til vista, og så kørte det.

Smid et svar treatmenice, hvis du vil have nogle point.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2011 - 07:31 #3
ok

hvis du nu tager et backup af dine drivere med slimdrivers programmet og lægger på andet medie er du sikret hvis du skulle komme ud for et nedbrud - de kan jo ligge på en lille usb stick

dlimdrivers er det bedste gratis driver program i øjeblikket

m.v.h