Avatar billede rudmads Nybegynder
15. juli 2011 - 10:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook sender ikke mails

Jeg har fået et mærkeligt problem med min ellers stabile Outlook 2010:

Når jeg får en mail fra en og vil svare ham direkte, så sender min Outlook ikke denne svarmail. Beskeden er:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    SV: Tjekliste
      Sendt:15-07-2011 10:00

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      'xxxx xxxxx' den 15-07-2011 10:00
            Serverfejl: '550 5.1.1 <xx@xxxxx.dk>: Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table'

Jeg får den samme fejl, hvis jeg vil sende en ny mail til flere modtagere. Så er det kun den ene af modtagerne, der får mailen.

Alle brugerne er selvfølgelig oprettet i kontaktpersoner og har været det længe. Så de eksisterer, selvom Outlook fortæller mig, at de ikke gør.
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. juli 2011 - 10:45 #1
Fejlen er at brugeren ikke kendes på den mailserver som du ellers sender til.
SÅ du skal bede modtageren om at få tjekket om deres mailserver er sat korrekt op.
Avatar billede rudmads Nybegynder
23. juni 2012 - 10:58 #2
svar