Avatar billede Dennis3D Nybegynder
14. juli 2011 - 11:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil du være del i et stort project?

Hej Ekspertens brugere.

Mit navn er Dennis, jeg er på mit tredje bachelor år I Computer Grafik (efter sommerferien). Jeg har næsten et år kørt en portal hvor folk kan lære 3D gratis. Det går fint, jeg har omkring 300 besøgende om dagen.

Her over sommerferien, vil jeg optimere min side, der kommer nyt design, nye og meget bedre tutorials. Og siden får et nyt koncept, der hedder "Pay What You Want". Det betyder at de nye gode tutorials vil køre efter det princip. Der vil stadig komme små gratis tutorials til folket for at skabe interesse.

Designet er færdigt, jeg arbejder på de nye tutorials nu. Programmeringen er slet ikke færdig, og det er her du kommer ind i billedet :) Hvis du har lyst.

Det er ulønnet. Men når siden begynder at få en indtægt vil der self være løn. Så jeg ser det lidt som et fritids/studie projekt. Du spørg sikkert dig selv, hvorfor skulle jeg gøre det? Det er jo usikkert. Ja det er det, men hvis du har lyst til at tage en chance, og prøve noget nyt, hvor personen bag brænder utrolig meget for det, så er det her projektet.

Skriv en email hvis du er interesseret på:
3d.deje(at)gmail.com

At er self. snabel a.

Alt Godt

/Dennis Jensen - http://www.poly-face.com
Avatar billede j3ppah Novice
14. juli 2011 - 12:33 #1
Vil nok foreslå dig lige at skrive hvad siden er kodet i. asp ? php ? html ?
Avatar billede Dennis3D Nybegynder
14. juli 2011 - 12:44 #2
Ja god ide. Mange tak.

Den er programmeret med PHP og har en MYsql database. Det er programmeret af mig, så pt. er koden lidt rodet. Og ikke den bedste da jeg ikke er programmør. Men jeg tænker man kan bruge det som udgangspunkt. Da det os er SEO optimeret.
Avatar billede Dennis3D Nybegynder
13. august 2011 - 00:18 #3
Siden er blevet programmeret så pt. har jeg ikke behov for hjælp.