Avatar billede Vakalkas Nybegynder
10. juli 2011 - 21:46 Der er 8 kommentarer

Virker denne Linksys Adapter med Windows 7 64 bit?

Jeg mangler et trådløst netkort til min stationær, og har fundet dette kort:
Linksys WMP600N-EU Dual-Band PCI

Linket til netkortet på komplett:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=518434

Desværre er Windows 7, ikke listet som et af de OS de oplyser om.
Ville hører om Netkortet virker sammen med windows 7 64 bit.
Avatar billede magic-mouse Novice
10. juli 2011 - 22:21 #1
http://www.linksysbycisco.com/EU/en/products/WMP600N

Up-to-date Windows 2000, XP, Vista or Vista 64-bit Edition

http://homecommunity.cisco.com/t5/Wireless-Adapters/Problem-installing-WMP600N-with-Windows-7-64-bit/td-p/

When trying to install my new WMP600N (Dual-Band Wireless-N PCI Adapter) on Windows 7 Ultimate 64-bit, the automatic installer fails to detect the device after rebooting.

Hvis det var mig, ville jeg vente til de fik en bedre driver eller finde et andet produkt.
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juli 2011 - 22:48 #2
Du kan købe WUSB600N har selv og i min 7 kører det fint og ja der er driver dertil :)
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juli 2011 - 22:50 #3
Her er link: http://www.proshop.dk/Netvaerksadapter(Netkort%2cPrintserver)/Linksys-WUSB600N-Wireless-N-USB-Adapter-2114716.html
Avatar billede milter Ekspert
11. juli 2011 - 00:41 #4
Jeg kan bekræfte #2. Jeg har installeret et i min søns computer, og det kører fint på Win7 64-bit med en gammel WRT54G i den anden ende.
Avatar billede Vakalkas Nybegynder
11. juli 2011 - 01:52 #5
Ved godt jeg skulle have skrevet det her tidligere.
Men jeg har tænkt mig at spille online med dette kort, er det i stand til det?
Avatar billede Vakalkas Nybegynder
11. juli 2011 - 01:57 #6
Så mit endelig spørgsmål er vel, er WUSB600N i stand til at spille online spil?
Hvis det hjælper spille jeg spil som:

Heroes of Newerth
Starcraft 2
World of Warcraft

Jeg har hardware til at support det, men skal til at bruge trådløst netværk da afstanden til mit modem stiger.
Jeg er åben for både netkort og usb, så længe det bare virker ordentligt.
Avatar billede milter Ekspert
11. juli 2011 - 08:47 #7
#6.

UPS, overså lige, at Blueeyez taler om WUSB600N.

Jeg har installeret den WMP600N-EU, du selv omtaler i dit spørgsmål, i min søns computer, og det virker perfekt til spil på hans computer sammen med den WRT54G, jeg omtaler i #4.
Avatar billede Blueeyez Mester
11. juli 2011 - 13:36 #8
WUSB600N kan sagtens håndtere spil, men det kommer jo os helt an på din router hvilket router har du?

Jeg selv har en WRT610N fra linksys så jeg sidder på en lokal trådløs forbindelse på 300 Mbit samt jeg kører 5 Ghz trådløs hvilket ikke så mange gør hvilket betyder at det er rigtigt stabilt ^_^