Avatar billede Novice-1 Forsker
06. juli 2011 - 09:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Explorer 64 bit -mangler menuer og 32 bit = hvid skærm

Efter  at Explorer er opdateret mangler menulinjen med funktioner, vis osv osv. på venindens 64 bit Explorer

og på min egen 32 bit windows/ explorer der vise menuerne som de skal i under 1/4 sekund, hvorefter der kun  vises hvid skærm.
men når jeg søger på, hvad der kører på maskinen, så skulle explorer stadig kører.
Hvem har en ide om hvad der foregår?
-kan det være nogen af de oprydningsprogrammer som jeg har brugt de sidste mange år som explorer er uvenner med, eksempelvis ccleaner.
på forhånd tak!
06. juli 2011 - 10:02 #1
Under hvilket OS / system ?

La' vær' med at bruge
InternetExplorer 64Bit!
der er et hav af 'ting' som ikke kan/vil køre under den...
Avatar billede Novice-1 Forsker
06. juli 2011 - 12:47 #2
sorry
explorer 9 64 bit  = windows 7 preium

explorer 8 32 bit  = vindows xp prof

hvad  angår explorer 8/ 32 bit,  så eksperimenterede jeg med at rydde op med cclener, også reg.,
og derudover windows mappen prefetch og programmet Glary Utilities free.
Og i begyndelsen vistes  explorer så korrekt første gang jeg startede programmet efter  oprydning.
Lige nu ser det ud til at jeg ende med hvid skærm, uanset hvad jeg gør
kan det være  programmet key scambler der driller explorer?

Firefox fungerer derimod perfekt
men med de nuværende firefox indstillinger er der et par sider jeg kun kan se i explorer
Avatar billede Novice-1 Forsker
06. juli 2011 - 13:32 #3
explorer 9  32/ 64 bit  vises ens
-jeg havde overset det blå tandhjul yderst til højre, sorry
Avatar billede Novice-1 Forsker
06. juli 2011 - 21:05 #4
angående explore 8,0 til xp pro 32 bit
det viser sig at hvis jeg forsøger at åbne explore TO gange oveni hinanden,
så vises første gang hvid skærm (bortset fra 1/10 sekund
men når jeg så åbner oveni, så vises explorer som den altid tidligere har gjort.
-uanset om jeg laver oprydning eller ikke

Men det kan jo ikke være meningen at man skal åbne explorer to gange før at den vises korrekt ;-)
Avatar billede Novice-1 Forsker
10. juli 2011 - 11:06 #5
Karise    jeg troede  ellers at explorer i 64 bit versionen var mest sikker??    -altså hvor det virker

og explorer 8 til win xp  - jeg havde manøvreret uden mus i en periode, og jeg var åbenbart  kommet til at sætte  flueben et sted ved en fejl. Nåede ikke lige at finde ud af hvor
-så nu har jeg ingen problemer længere

karise  - hvis  du vil have point må du lige skrive et "svar"
10. juli 2011 - 11:37 #6
Ping...

32 ell. 64 bit og sikkerhed ? Har ikke noget som helst at sige ...
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juli 2011 - 12:28 #7
Hvis IE9 viser blank side, så:
Klik på tandhjulet øverst til højre -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Flueben i Brug softwaregengivelse i stedet for GPU-gengivelse