Avatar billede thomasmyg Nybegynder
30. juni 2011 - 11:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

msFTP

Jeg har et lille problem med msFTP, jeg har fået oprettet et FTP-site og det virker som det skal, nu vil jeg så gerne oprette et mere, men det kan jeg ikke få lov til. Når jeg gør det så få jeg denne her fejl http://peecee.dk/upload/view/314988 Er det fordi jeg bruger port 21 til den også eller er der noget andet jeg gør forkert?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juli 2011 - 02:23 #1
Det lyder som om den her computer har samme navn som en anden computer.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
01. juli 2011 - 10:04 #2
Det har den ikke, der er kun en computer med det navn FTP'en skal være på og som jeg skrev oven for så har jeg fået oprettet en FTP-adgang, det er når jeg prøver og lave flere.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
08. september 2011 - 13:49 #3
Lukker. Ikke løst men heller ikke nogen gode råd.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
08. september 2011 - 13:49 #4
Hehe lukker nu.