Avatar billede christian777 Nybegynder
29. juni 2011 - 02:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

PDF filer til kommercielt brug

Jeg har planer om at skrive nogle artikler i open office som jeg senere gerne vil sælge i pdf-format. Hvis jeg eksporterer mit arbejde til pdf format helt gratis i open office, kan jeg så godt sælge mine pdf-artikler til mine kunder uden at betale noget licens til Adobe? Med andre ord, er pdf-formatet 100% liberaliseret?
Avatar billede NCG Novice
29. juni 2011 - 09:00 #1
Ja, PDF er i dag open standard.

http://www.adobe.com/pdf/release_pdf_faq.html
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. juni 2011 - 09:35 #2
Underligt..
Da jeg åbende denne tråd, stod der allerede følgende tekst i textarea:

Ja, PDF er i dag open standard.

http://www.adobe.com/pdf/release_pdf_faq.html

Og der står PREVIEW ved NCG's indlæg.
Hmmm
Avatar billede finb Ekspert
29. juni 2011 - 09:39 #3
Ja, PDF er i dag open standard.

http://www.adobe.com/pdf/release_pdf_faq.html

... læser med... finb
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 11:40 #4
#2 Ja. Der er nogle seriøse problemer med preview. Man skal også passe meget på med at trykke på preview, hvis man har skrevet nogle HTML kode.
(suk)
Avatar billede christian777 Nybegynder
29. juni 2011 - 13:21 #5
Super, tak for hjælpen!
Avatar billede kjeldsted Novice
09. oktober 2011 - 12:16 #6
Er det ved at være på tide at få lukket spørgsmålet? :)
Avatar billede christian777 Nybegynder
09. oktober 2011 - 15:57 #7
Jo, jeg ved dog ikke helt hvordan man gør, det kræver vidst at nogen har skrevet et svar i stedet for en kommentar?
Avatar billede kjeldsted Novice
09. oktober 2011 - 19:27 #8
Så skal du bede dem der fortjener points om at smide et svar. Jeg behøver ikke selv points for denne.
Hvis ingen gider svar inden for et par uger lukker du bare selv .
Avatar billede christian777 Nybegynder
12. oktober 2011 - 16:19 #9
Tak for hjælpen, jeg vil gerne give dig points hvis du laver et svar.
Avatar billede christian777 Nybegynder
12. oktober 2011 - 16:20 #10
Tak for hjælpen NCG, jeg vil gerne give dig points hvis du laver et svar.
Avatar billede kjeldsted Novice
14. oktober 2011 - 00:17 #11
Jeg skal ikke have points. Jeg tvivler på mit indlæg hjalp dig ;)
Spørg hellere om ikke NCG, jacobdo eller finb vil have dd points :)