Avatar billede rosenkilde92 Nybegynder
27. juni 2011 - 14:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Inet skærmbillede når jeg tænder for min pc

hej jeg har et problem. Når jeg tænder for min pc viser den ikke noget skærmbillede. Der står bare: No signal input, check video cable. Der har ikke været nogen problemer. Det skete bare fra den ene dag til den anden. Jeg har prøvet at bruge en anden skærm og et andet kabel, men med samme resultat desværre.

Skærm: LG FLATRON W1934S
Bundkort: ASUS P5KPL-AM SE
Grafikkort: GEFORCE 8400 GS
Processor: Er ikke helt sikker men mener det er en Intel® Core™2 Duo Processor

Tak for hjælpen på forhånd :)

Mvh. Aleksander
Avatar billede Blueeyez Mester
27. juni 2011 - 14:33 #1
Har du ikke et andet graffikkort du kan prøve og sætte i blot for og se om det er graffikkortet der er futtet af?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. juni 2011 - 15:04 #2
Prøv med det indbyggede Grafikkort Det blå stik på bagsiden.
Avatar billede rosenkilde92 Nybegynder
27. juni 2011 - 15:13 #3
jeg har ikke et ekstra grafikkort desværre.
og det hjælper heller ikke at koble skærmen på onboard graffikkortet :(
Avatar billede Blueeyez Mester
27. juni 2011 - 15:16 #4
#3 Når du vil bruge onboard skal du først fjerne det andet graffikkort fra pcen hvis det er fordi den vil bruge det andet graffikkort i stedet ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. juni 2011 - 15:21 #5
Nettop glemte jeg at tilføje.
PS. du skal ikke selv sende svar!
Avatar billede rosenkilde92 Nybegynder
27. juni 2011 - 15:44 #6
jeg er ny på siden :) så er ikke helt inde i systemet :) men tak for tippet :) vil lige prøve at se om det virker :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. juni 2011 - 20:09 #7
og hjalp det så?