Avatar billede jjbirk Nybegynder
25. juni 2011 - 23:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Navne kartotek

Hej.
Jeg søger et program der skal bruges som navne kartotek over medarbejder.

Man skal kunne skrive og søge på:
1. Navn (for og efter)
2. Afdeling
3. telefon
4. Mobil
5. Arbejds opgaver.
derud over skal der kunne indsættes et billed af hver medarbejder, programmet skal ligge på en server og kunne køres på alle maskiner der er tilsluttet nætværket.

Håber der er nogen der kender sådan et program, meget gerne gratis.
Avatar billede SnowmanDK Nybegynder
26. juni 2011 - 03:50 #1
Jeg selv har sat en mysql server op (som faktisk kører adskillige databaser) og så bruger jeg OpenOffice/LibreOffice base som grafisk brugerfladebrugerflade på klienterne. Dette fungerer glimrende.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. juni 2011 - 10:25 #2
nu er det sådan, at det ikke må køre via mysql.

Jeg har hørt det kan evt. laves i excel men jeg ved ikke hvordan jeg kan indsætte søge mulighederne, så håber der er nogle der kan hjælpe, evt hvis der er nogen der har et link hvor jeg kan finde sådan et program.
Avatar billede supertekst Ekspert
26. juni 2011 - 11:23 #3
Hvor mange medarbejdere ?
Er billederne allerede lagret centralt?
Er det et absolut, at det skal være gratis?

Det kan godt baseres på Excel - evt. med en speciel brugergrænseflade - afh. af brugernes fortrolighed med Excel.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. juni 2011 - 12:23 #4
Der er ca. 100 medarbejder.
Nej billederne bliver lavet når programmet er lavet.

Ja meget gerne gratis :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
26. juni 2011 - 14:24 #5
Hvis gratis - så er det blot at gå i gang med Excel. Heri ligger der jo også søgemuligheder (Ctrl+b). Et billede kan jo også indsættes.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. juni 2011 - 14:54 #6
Og som der står, håber jeg der er en der har et link eller en der har sådan et, som vil sende det.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
01. juli 2011 - 07:46 #7
Nå det er der nok ikke nogen der kan hjælpe med, så spørgsmålet lukket.