Avatar billede niels95 Nybegynder
25. juni 2011 - 17:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Umbraco Tema

Hej.

Er der nogen der ved hvor man kan hente temaer til Umbraco, ligesom til alle andre CMS-systemer?
Avatar billede MadsDue Nybegynder
25. juni 2011 - 19:47 #1
our.umbraco.org
Avatar billede niels95 Nybegynder
25. juni 2011 - 20:15 #2
Tak MadsDue. Det ser godt ud. Bruger du selv Umbraco. Har kigget lidt på den. Den ser helt fin ud.
Avatar billede MadsDue Nybegynder
25. juni 2011 - 20:26 #3
Nej google bare følgende

temaer til Umbraco download

Så tror jeg det var den først der kom.. for at være ærlig, så ved jeg ikke noget om Umbraco...

Hvis jeg er gået glip af noget må du lige sige til
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2011 - 22:41 #4
umbraco er, ligesom mange andre systemer, ikke en færdig kasse - umbraco er "kun" et administrationssystem hvori du selv skal definere alt. Der er altså intet frontend og derfor heller ikke noget at lægge et tema oven på.