Avatar billede frem-ad Professor
24. juni 2011 - 19:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af "burgnavn" teksten fra log ind

Der er en ting jeg synes der er træls, og jeg ved fra andre bruger som jeg kender privat, de synes også det er irriterende.

Når man skal logge ind så står der følgende:
E-mail/brugernavn
Adgangskode

Men hvis du taster dit brugernavn ind i mit tilfælde frem-ad så kommer der en side, hvor der står følgende "Fremover skal du logge ind med din e-mail. *******@gmail.com" så teksten brugernavn er jo bare vildledende, og har ingen nyttighed.

Så jeg foreslår enten at man både kan logge ind med E-mail og brugernavn, eller man bare fjerner teksten "brugernavn"

For ind imellem taster jeg og og andre vores brugernavn ind og det er en ren tanketorsk og så er det også fordi ved nogle andre hjmmesider/forummer er log ind sit brugernavn og ikke mail-adressen. Nogen synes nok det er noget pjat, men der er ingen grund til det står der og så er det jo eller bliver et tilbagevendende irriterings moment. Så jeg og nogle andre vil gerne være glade for ændringe.

Jeg har ikke sat point på, for det mener jeg ikke vi plejer og gøre når det drejer sig om Eksperten.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juni 2011 - 19:28 #1
Det skulle da lige godt være ekstremt, hvis dit forslag får nogen på eksperten til at rette noget som helst. Men held og lykke med dit forslag.
Avatar billede pstidsen Novice
24. juni 2011 - 20:01 #2
Hvad med "Husk login"??
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juni 2011 - 21:32 #3
Da login blev lavet om i den nye version, blev det lavet sådan at man skulle bruge sin e-mail adresse for at logge ind.
Af den simple grund at nogle brugere har en alternativ e-mail adresse de bruger på div. forums og de glemmer tit at tjekke denne.

Jeg vil sige at brugernavn skal fjernes i den tekst.
Avatar billede webweaver Praktikant
25. juni 2011 - 00:36 #4
Enig. Det som denne tråd drejer sig om, er korrekt nok.
Det er sjusk stadig at have brugernavn stående ved loginformen, da det som nævnt ikke kan benyttes længere efter, at loginmetoden er blevet lavet om.

Dog vil jeg da næsten godt garantere for, at det ikke bliver rettet.
Avatar billede frem-ad Professor
25. juni 2011 - 08:55 #5
#2 ja det er også på min hjemme pc'er så det er kun gal hver gang jeg laver en total oprydning/rensning. Men også på arbejdet ved jeg aldrig hvilken pc'er jeg kommer til og logge ind fra, så der har jeg ikke muligheden.

#1-3-4: ja det er nok meget og håbe på, der sker noget ved det, men hvis man ikke nævner det så sker der ihvertfald ingenting. Og som webweaver skriver, er det jo bare sjusk, at det ikke er blevet ændret.
Avatar billede frem-ad Professor
26. juni 2011 - 09:53 #6
Hvis der ikke er flere komentar så lukkes den her.
Men der kan bare ligges flere komentar.