Avatar billede huddie Professor
22. juni 2011 - 23:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Point til mclemens

Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2011 - 23:27 #1
mclemens har sendt et svar i det oprindeligespørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/917168

Det svar skal du bare acceptere, så har mclemens fået sine point.

Her sender du så selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer, så er begge spørgsmål lukket igen.  :-)
Avatar billede huddie Professor
22. juni 2011 - 23:47 #2
Kan det passe at der er nogen man ikke kan give point fordi deres bjælke er grå? I så fald hvorfor er nogen grå mens andre gule hvori man kan give point?

Jeg forsøgte eller at vælge "Svar (til løsninger og pointgivning)" og skrive "Point til [brugernavn]", men så kunne jeg pludselig give mig selv point og ikke den ønskede bruger, så hvorfor nu det?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2011 - 23:51 #3
Du kan kun give point hvis der er sendt som "Svar".
Du kan ikke give point til en "Kommentar".

Når du har fået hjælp, og det er sendt som "Kommentar", ber du hjælperen om at sende et "Svar", som du efterfølgende accepterer.

Rigtig mange sender som "Kommentar" indtil man er sikker på at spørger er tilfreds med løsningen.
Avatar billede huddie Professor
23. juni 2011 - 00:11 #4
Okay, det skulle jeg have vist. Men jeg fik vist sendt et bundt point afsted.
Kan jeg rette op på det nu eller er det nu for sent hvor jeg kom til at give mig selv point?

Jeg har kun dette(som egentlig blev oprettet ved en fejl) og et andet nyt spørgsmål ude, så jeg har kun én omgang hvor det ikke lykkedes mig at afgive point korrekt.
Det er dog et gammelt indlæg. Det andet gamle indlæg gik vist meget godt med at give point for der var der nemlig de der rubrikker man kunne sætte afkryds i.

Så det er ikke en hel bunke jeg skal rundt og få ryddet op i.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. juni 2011 - 00:22 #5
Ja, det er kun i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/683769 det gik galt.

Hvis du vil rette op på det, skal du oprette et spørgsmål som du lige har gjort, med point til uffesteenberg.
Avatar billede huddie Professor
07. juli 2011 - 19:42 #6
Hej igen vejmand. Har du mulighed for at sende et "svar" så jeg kan runde dette punkt af og give dig lidt point.

Jeg må bare øve mig i at finde ud af det her point givning i fremtiden.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juli 2011 - 19:54 #7
huddie >> Send selv et svar, som du efterfølgende accepterer.

Så får du dine point tilbage, da mclemens jo har fået sine point.  :-)

Du sender et svar ved at flytte den lille prik i boksen, lige over hvor du skriver dit indlæg.

Jeg er sikker på du nok skal finde ud af det fremover.  :-)
Avatar billede huddie Professor
07. juli 2011 - 20:15 #8
Jeg troede bare at du ville have lidt point for at have hjulpet mig.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juli 2011 - 20:43 #9
Nej tak, afslut du bare selv.  :-)
Avatar billede huddie Professor
07. juli 2011 - 20:52 #10
Okay!