Avatar billede Nopni Nybegynder
19. juni 2011 - 20:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke logge på min egen cs-server via min bærbar - men kan godt på andre pc'er.

Jeg har via LJ-data købt serverplads til CS. Jeg købte torsdag, og der kunne jeg logge på uden problemer - lørdag var det slut, men kun på min bærbar. Jeg kan logge ind på andre pc'er. LJ-data har desværre ingen løsningsforslag. Jeg er rigtig ØV - da den bærbar er min pc. På min bærbar kan jeg godt spille CS på andres serverplads - der er altså kun på min egen plads, og kun på min bærbar...

Jeg er ny her og helt fortabt.
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 11:00 #1
Prøv evt. at reinstallere din server fuldstændigt - Er der ingen knapper til dette i kontrolpanelet, spørg da dit hosting firma om de lige gider gøre det.

- Mvh.
Nicolai
Avatar billede Nopni Nybegynder
20. juni 2011 - 22:04 #2
Hej - jeg ved ikke hvorfor, men den virker igen, og jeg har intet gjort. Havde en lang samtale med mit hostfirma, og de sagde at der ingen fejl var, og at de intet kunne gøre. Den virkede jo også på andre pc, der kørte på samme IP... Tak for dig svar og hjælpsomhed.