Avatar billede HMadsen Nybegynder
19. juni 2011 - 15:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

analog tv - digitale tv kanaler

Hej.

Jeg har et ældre Grundig tv som fungere upåklageligt (jeg er ikke kommet ud af stenalderen endnu ang tv), jeg modtager tv signal fra YouSee kabel tv, dog er der en del digitale kanaler som jeg ikke kan se...

Spørgsmålene er så:

1. Hvad jeg kan gøre?
2. Købe sådan en boks som modtager signalet og "omformer" signalet til mit tusse gamle tv?
3. Og når der skal købes nyt tv, ikke pt, men når jeg skal til det hvad skal jeg så være opmærksom på? Tænker på et str 42" som gerne skulle kunne klare alt.

Håber på at i kan svare mig på mine spørgsmål ;)
mvh H Madsen
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2011 - 15:38 #1
Hej H Madsen og velkommen til E..
Må beklage du har kommet til at stille dit spørgsmål under en forkert kategori, som omhandler forslag til brug af Eksperten. Jeg vil anbefale du lukker denne tråd igen ved at skrive næste indlæg som "Svar" og selv acceptere dette.
Opret så et nyt spørgsmål i kategorien Diverse-Fri debat.
På forhånd tak.
19. juni 2011 - 15:39 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede HMadsen Nybegynder
19. juni 2011 - 15:45 #3
ups - hermed lukket!