Avatar billede Blandy Praktikant
10. juni 2011 - 13:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opgrader ps3 hdd

Jeg ejer en 40 Gb ps3 og mangler selvfølgelig plads efter Sony har uddelt gratis spil i forbindelse med hacking af deres netværk.

Ved at den originale hdd som sidder i ps3'en, er formateret i Fat32. Tænkte om det er så let at man bare kan formater en ny hdd i Fat32 og clone fra den gamle? Folk fortæller forskellig på nettet om hvordan man får os'en og spildata med over i sikker tilstand. Nogle mener at man skal starte en ny profil i playstation network, når man skiftet hdd.

Nogen af jer der har erfaringer jeg kan låne lidt af? ;)

Uanset hvad så køber jeg en ny hdd og prøver. Men vil være rart med noget erfaring fra andre;)
Avatar billede nemlig Professor
10. juni 2011 - 14:05 #1
Hej.
Det kan være, at du får nogle gode svar her på Eksperten. Men ellers kan du læse om emnet i et særligt forum på www.recordere.dk:

http://forum.recordere.dk/forum_topics.asp?FID=37&SID=48558fcd-c637-473ce7ab-40704-585&title=spillekonsoller

Her har der været en del indlæg og tips til udskiftning af Hdd.
Avatar billede Blandy Praktikant
10. juni 2011 - 16:50 #2
Super forum. Holder lige spørgmsålet åbent til jeg har fået min hdd og skiftet den ud;)
Avatar billede Blandy Praktikant
16. juni 2011 - 08:35 #3
Succes! Fik igår opgraderet til 500 Gb hdd uden tab fra den gamle. Så er en glad mand ;)

Jeg vælger at lave en guide lidt senere. Så den ik ligger herinde og flyder;)