Avatar billede cyperbent Mester
06. juni 2011 - 22:14 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

STOP kode

Jeg har været ude for at jeg har fået følgende stop kode:

SYSTEM_SERVICE_EXEPTION
STOP: 0X000003B(0X00000C000005),OXFFFFF800030BD64E, 0XFFFF880087EE0.

Når jeg slår denne STOP kode op står der noget om at det kan være ens driver til grafikortet den kan være gal med.

Er der nogle som kan have et andet bud på det.
06. juni 2011 - 22:29 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Pssssst: Du har en del gamle/hænger/åbne spørgsmål, som du nok bør se på ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/cyperbent Point ude: 240 ?
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2011 - 23:36 #2
at det kan være ens driver til grafikortet den kan være gal med.
Jamen så opdater dine drivere?! :O

Download SlimDrivers, kør scan og opdater! ;)
Avatar billede noltus Novice
07. juni 2011 - 09:47 #3
Find ud af hvad grafikkort du har,gå på producentens hjemmeside og hent en ny der,slimdrivers er ikke den bedste løsning da du skal have et nyt program ind på din computer,psssssssst LARRY det er virkelig godt at se dig tilbage i rollen som selvbestaltet admin/moderator/politibetjent på eksperten-han har trods alt kun 240 points ude.
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2011 - 10:17 #4
#3:
Find ud af hvad grafikkort du har,gå på producentens hjemmeside og hent en ny der,slimdrivers er ikke den bedste løsning da du skal have et nyt program ind på din computer
Men man skal altså opdatere ALLE sine drivere, og så er det KLART nemmest at bruge slimdrivers...

#3:
kun 240 points ude.
Point ude siger ikke alt. Jeg har 210 ude, men 3 spm åbne. Han har 240 ude og 9 spm åbne... Nogle af hans er flere år gamle og han skriver selv han har fundet en løsning, SÅ SKAL DE LUKKES!!! http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/cyperbent
Avatar billede cyperbent Mester
07. juni 2011 - 11:09 #5
Det har jeg gjort
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2011 - 11:10 #6
#5 opdateret dine drivere??

PS: Der er stadig dine spm...
Avatar billede cyperbent Mester
07. juni 2011 - 11:13 #7
Tak Larry

Det er jeg ved at kigge på
Avatar billede cyperbent Mester
07. juni 2011 - 11:14 #8
Jeg er ved at få lukkede dem
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2011 - 11:16 #9
#7: Du skal - for din egen skyld - ikke selv lægge svar. Så bliver det sprunget over i oversigten..
Avatar billede cyperbent Mester
07. juni 2011 - 11:29 #10
Det prøver jeg lige og se om det hjælper
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2011 - 11:45 #11
lol så gør du det igen...

Godt du har ryddet op :)
Avatar billede noltus Novice
07. juni 2011 - 22:30 #12
Slimdrivers er noget l...,har selv brugt det,men efter brug kunne jeg gå ud og finde 3 drivers der var nyere,dem installerede jeg så,da jeg kørte slimdrivers igen ville den have de samme 3 forælde driver installeret igen,altså noget l...
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2011 - 22:35 #13
Uenig.
27. august 2011 - 12:44 #14
<cyperbent>: Er du stadig igang her ?