Avatar billede tuddi15 Nybegynder
06. juni 2011 - 21:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjemmeside

Hej
Jeg har en ven som har sin egen hjemme side, som har været oppe og køre i 6 måneder uden problemer, Men efter han har lavet en stor opdatering, så har vi oplever op til flere gentagelige fejl

// Show the Thank You list or the link or.... nothing? XD echo '
'; // Output the Template for Thank-O-Matic (Normal found in the index.template.php) // It will fall back into a standard function, if this template_thank_you_post doesn't exists! if ($message['thank_you_post']['isThankYouPost']) { // Mistake? Function not loaded oO. if (empty($context['call_thank_you_post_func'])) loadThankYouTemplateFunctions(); // Call the correct function =D $context['call_thank_you_post_func']($message['thank_you_post'], $message['id']); } echo '
'; // Show the Thank You list or the link or.... nothing? XD echo '
'; // Output the Template for Thank-O-Matic (Normal found in the index.template.php) // It will fall back into a standard function, if this template_thank_you_post doesn't exists! if ($message['thank_you_post']['isThankYouPost']) { // Mistake? Function not loaded oO. if (empty($context['call_thank_you_post_func'])) loadThankYouTemplateFunctions(); // Call the correct function =D $context['call_thank_you_post_func']($message['thank_you_post'], $message['id']); } echo '
'; // Show the Thank You list or the link or.... nothing? XD echo '
'; // Output the Template for Thank-O-Matic (Normal found in the index.template.php) // It will fall back into a standard function, if this template_thank_you_post doesn't exists! if ($message['thank_you_post']['isThankYouPost']) { // Mistake? Function not loaded oO. if (empty($context['call_thank_you_post_func'])) loadThankYouTemplateFunctions(); // Call the correct function =D $context['call_thank_you_post_func']($message['thank_you_post'], $message['id']); } echo '
';

Det er den besked der kommer op i toppen af siden. Vi har prøvet at finde fejlen men uden held.

Dette der vores hjemmeside

http://www.lsmods2011.dk/

Håber nogen kender eller, ved til problemet, og kan hjælpe os

Tobais
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
09. juni 2011 - 23:44 #1
tjaa i har brugt en template, der fucker jeres design hvis i ik viser et link på forsiden ik?

Det må umiddelbart kunne fikses i databasen ved at fedte lidt rundt.

Beskeden er der dog ikke pt.
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
10. juli 2011 - 22:24 #2
Intet lavet om