Avatar billede oldaf Nybegynder
02. juni 2011 - 17:11 Der er 28 kommentarer

Sang Pruducer

Hej Jeg har skrevet min sang øvet mig med at synge den og vil meget godtindspille den og lægge den på youtube..!
jeg håber der nogen af jer der kan hjælpe mig jeg vil god finde en gratis sang pruducer :) hvor jeg kan indspille mine sange! og lave en video
men hvis i kender en anden måde man kan gøre det på så må i meget gerne skrive! det!

tak på forhånd

Og jeg skal nok vende tilbage til mine gamle Spørgsmål til dem der venter på det! :)
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 19:17 #1

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 19:21 #2
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 19:25 #3
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede vejmand Juniormester
02. juni 2011 - 19:58 #4
jape44 >> Hvad er din mission med at spamme disse spørgsmål??????
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 20:03 #5
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede vejmand Juniormester
02. juni 2011 - 20:07 #6
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2011 - 20:11 #7

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 00:44 #8
Nej! Helt ærligt... Min "mission" er at fratage, uskyldige børn i at fremstille spørgsmål, som i den grad ikke ikke bør besvares. Alene af den den grund, at de ikke kan besvares!

Når jeg sidder og kikker på et spørgsmål, danner jeg mig et indtryk af personen og dennes spørgsmål. Med andre ord - spild af tid -

Hvis spørgeren og spørgsmålet har så ringe kvalitet, kan jeg lige så godt få noget sjov ud af det.

vejmand: hvis ikke du kan følge mig, bliv hjemme :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 00:51 #9
Jeg mener ikke du bør gøre dig til dommer over hvilke spørgsmål som kan oprettes......

Hvis ikke du kan følge mig, bliv hjemme.....
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 00:59 #10
Dommer? det er jeg så heller ikke, men prøv lige at finde din humoristiske sans frem, før du dømmer nogen :-) (fik dig i fælden)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 01:07 #11
Fælden?????
Brug dog dine egne tråde til den slags, eller hop tilbage på arto....
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 01:11 #12
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 01:22 #13
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 01:41 #14
Jeg har aldrig set det som spontan humor at nedgøre andre.
Og det tror jeg heller ikke så mange andre herinde gør.

Nu ved jeg ikke hvad du høster stemmer til, men du får ikke min......
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 01:49 #15
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 01:56 #16
Hmmm, du skrev ellers før, at du ikke er dommer?????
Men det har så åbenbart lige ændret sig igen.......
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 02:00 #17
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 02:45 #18
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 03:02 #19
Hmm, ja, så lykkedes det for dig, du kalder jo også dig selv for "provo".

Du er anmeldt.......
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 03:08 #20
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2011 - 04:12 #21
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 05:35 #22
jape44 >> Det hjælper ikke at komme med trusler i "intern besked".
Avatar billede oldaf Nybegynder
03. juni 2011 - 14:13 #23
Hej

Jape44 Hvad er det du er ude på at irretere mig er det det?og okay hvis jeg nu havde adhd som jeg ikke har hvad kommer det dig ved det er det jeg ike forstå og jeg må da godt have viden til noget andet og jeg spørge om et spørgsmål og vil have et svar og det kommer da ikke dig ved hvad jeg går rundt og vil lave hvis du ikke vil svare så lad være der ikke nogen der har sagt at du skal vel?

vejman: Kender du noget tiil mit spørgsmål kan du svare på det!
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 14:51 #24
oldaf >> Nej, desværre, jeg ved ikke om nogen laver den slags gratis......
Avatar billede oldaf Nybegynder
03. juni 2011 - 15:15 #25
vejmand: øvv men kender du et pogram til musik hvor jeg kan optage og redigere og gøre den god
Ellers kan du hjælpe hvis du gider altså jeg menner at jeg kan optage og sende den til dig og du kan gøre den god redigere den og fjerne støj og lave den rigtig god jeg håber du vil undersøge det plzz §! det er drøm! jeg lover dig hvis du har brug for hjælp, hjælper jeg dig også!
Pleas...:)
Avatar billede oldaf Nybegynder
03. juni 2011 - 15:18 #26
og audacity kan jeg ikke finde ud af at bruge vil du hjælpe mig!

med at jeg sender en optagelse af sangen og du fixer det andet det med redigere fjerne støj og alt det andet og gøre sådan at det lyder lige så højt i helle sangen 1 :) jeg håber ud vil! virklig meget! VIRKLIG!
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 16:12 #27
Desværre, det er ikke noget jeg ved noget om.......
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2011 - 04:53 #28
vejman ved ikke noget som helst, hvis han kan svare er det altid med et link!