Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
01. juni 2011 - 17:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE nyere versioner på XP

Hej Drenge ;o)

Er det virkelig ikke muligt at få nogle af de nyere IE på Windows XP?
Avatar billede chalde Seniormester
01. juni 2011 - 17:44 #1
IE8 er den sidste version af IE til XP.
IE9 kræver Vista eller 7 (eller server 2008). IE9 vil også være den sidste til Vista. IE10 kommer til at kræve Windows 7 (som det ser ud pt.).

Så det er enten ud og investere i nyt OS eller evt. bruge Chrome, Firefox eller en af de øvrige.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
03. juni 2011 - 07:45 #2
Tak for det chalde.

Kan du ikke ligge et svar? :O)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. juni 2011 - 10:16 #3
Jeg lægger selv et svar.