Avatar billede Xasse Nybegynder
31. maj 2011 - 12:51 Der er 7 kommentarer

Android Login

Hej Eksperten...:)

Idag byttede jeg mobil med en ven han fik en SE Hazel, og jeg fik hans SE Xperia X10 mini pro.
Så spurgte jeg ham hvad koden var til android market, og det kunne han ikke huske.
Nogle der ved hvordan man logger ind med en anden bruger?:)
Avatar billede Blandy Praktikant
31. maj 2011 - 12:56 #1
Du skal resette din telefon til factury default instillinger. Derved forsvinder det logon som er gemt til andriod market. Dog mister du så også alt andet der er på din telefon, af programmer, spil, beskeder m.m.
Avatar billede Xasse Nybegynder
31. maj 2011 - 13:02 #2
Nøjs tak, prøver det lige...:)
Avatar billede Xasse Nybegynder
31. maj 2011 - 13:03 #3
Hvordan gør man lige det om jeg må spørge?...:)
Avatar billede Xasse Nybegynder
31. maj 2011 - 13:11 #4
Kan du forklare hvordan man skal gøre det?...:)
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. maj 2011 - 13:47 #5
Søg på nettet, læs i din telefons manual (findes sikkert også lokalt på telefonen). Du skal have en Gmail konto, for at få en android telefon til at virke.
Avatar billede Xasse Nybegynder
31. maj 2011 - 13:48 #6
Takker:D
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. august 2011 - 17:12 #7
Er ved at gå mine spørgsmål igennem, og ser at der ikke er lukket her. Har du fået svar på dit spørgsmål, luk da venligst spørgsmålet, ved at afgive point til dem der har været med til at løse dit problem. Jeg selv samler ikke på point, så er det mig der har hjulpet, læg da selv et svar og accepter det.

OBS. Dette er en copy/paste meddelelse, så er der nogen der af en eller anden grund, føler sig stødt, undskylder jeg ;o)