Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2011 - 11:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ikoner forsvinder

Hej jeg har en laptop hvor alle ikoner på skrivebordet er væk og jeg kan ikke sætte nye ikoner ind .?
jeg kan bruge pc  den hvis jeg trykker på start knappen går op i programmer.

hvis jeg prøver at sætte et ikon på skrivebordet spørger den bare om jeg vil erstatte det gamle ikon med det nye ? hvis det er det samme

pc kører fint

bare det problem  med skrivebordet .?
Avatar billede vejmand Juniormester
30. maj 2011 - 11:37 #1
Højreklik på skrivebordet -> Vis -> Vis ikoner på skrivebordet
Avatar billede vejmand Juniormester
30. maj 2011 - 12:09 #2
Meld lige tilbage om det funker.......

Og husk at lukke eller vende tilbage i dine gamle spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Stebdalen
Avatar billede cyberspace Nybegynder
30. maj 2011 - 13:49 #3
er det ikke en defekt brugerprofil

prøv at kigge under c:\documents and settings

og check om der er en bruger der måtte hede noget med temp/tmp

for så skal du nok finde din rigtige profil og så kopiere alt  derfra (til et sikkert sted) slette/omdøbe temp/tmp brugeren genstarte og se om du logger på med den rigtige eller en ny version af den rigtige (hvis dette er tilfældt kopierer du det gemte tilbage )
30. maj 2011 - 13:57 #4
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

(Bare til en anden gang... Men du vender jo nok kke tilbage hertil - det har du jo ikke for vane at gøre *S* ?))
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2011 - 16:56 #5
hmm jeg syntes da jeg vender tilbage til mine spørgsmål .. nå

det eneste der var galt var at jeg bare skulle gøre som vejmand :)) hehe

så mange tak :)
Avatar billede vejmand Juniormester
30. maj 2011 - 17:03 #6
Velbekomme, husk at acceptere mit svar, så er spørgsmålet lukket.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2011 - 17:45 #7
Husk at lukke spørgsmålet.....