Avatar billede ranni Forsker
25. maj 2011 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CD+R

Hej.
Min kammerat har lige købt en ny bil med CD afspiller. Jeg har lige en del musik CD `er til ham i både WMA og MP3 format, --- men ikke en lyd i bilen. Det sidste man gør er at læse manualen !!!

Den kan ikke afspille CD - R og - RW står der !!!

CD + R føres ikke de steder, jeg indtil nu har undersøgt.

Er løsningen en ny afspiller eller - - ??
Avatar billede des3770 Nybegynder
25. maj 2011 - 12:50 #1
hvad kan den spille
Avatar billede ranni Forsker
25. maj 2011 - 13:59 #2
Jeg skal lige igennem mine skiver og se om kan finde en CD + og så have et par musikstykker ind.
Jeg synes det  lyder mystisk at den ikke kan afspille CD -, måske er der en teknisk fejl ????
Avatar billede ranni Forsker
09. juni 2011 - 08:49 #3
Jeg kan ikke finde CD+R, mener jeg har set nogle i det lokale supermarked, så jeg kikker lige næste gang, jeg ikke kan undslå mig at følge med konen på indkøb.
Avatar billede ranni Forsker
09. juli 2011 - 08:54 #4
Min kammerat har købt en ny afspiller så nu er der ingen problemer.
undskyld ulejligheden 3770
jeg lukker.
Avatar billede ranni Forsker
09. juli 2011 - 08:54 #5
ping